Úkol #14920
uzavřenýreklamní plochy pro Eurovolby
Přidáno uživatelem Jana Koláříková před více než 5 roky(ů). Aktualizováno před téměř 5 roky(ů).
50%
Popis
je potřeba poptat a zamluvit reklamní plochy pro Eurovolby.
Zatím není rozpočet, takže nemůžeme platit, ale mělo by jít zamluvit a zaplatit později.
Prosím poptejte reklamní plochy v krajských a okresních městech (+ dalších trochu větších městech)v nějaké rozumné míře a zamluvte je. Ideálně do středy příštího týdne (budeme řešit na mumble). Upřesňující dotazy směřujte na M.Gregorovou.
Soubory
Chrudim.pdf (540 KB) Chrudim.pdf | Pavel Štěpánek, 26.10.2018 08:07 | ||
Usti_Nad_Orlici.pdf (443 KB) Usti_Nad_Orlici.pdf | Pavel Štěpánek, 26.10.2018 08:07 | ||
Pardubice_levne_BB.pdf (685 KB) Pardubice_levne_BB.pdf | Pavel Štěpánek, 26.10.2018 08:08 | ||
Ceska_Trebova.pdf (642 KB) Ceska_Trebova.pdf | Pavel Štěpánek, 26.10.2018 08:09 |
Aktualizováno uživatelem Pavel Štěpánek před více než 5 roky(ů)
Můžu znát podrobnější instrukce? Kolik ploch? Je nějaký rozpočet? Jenom krajská a okresní města, nebo všechna významná města v kraji?
Aktualizováno uživatelem Jana Koláříková před více než 5 roky(ů)
Všechna významná města v kraji :) Jinak počet neupřesním, asi to sami dokážete odhadnout dle např. voleb do PS. Rozpočet zatím není, takže jde o předběžné zabookování místa. Víc ti asi řekne Markéta Gregorová.
Aktualizováno uživatelem Helena Vondráková před více než 5 roky(ů)
LiK: Výlep byl poptán. Dnes jsem obdržela odpověď ve smyslu tom, že pro výlep plakátů v příštím roce budou platit jiné ceníkové ceny, tudíž objednávku je možné přijmout až po změně ceníku, a to na začátku příštího roku.
Aktualizováno uživatelem Lucie Trčková před více než 5 roky(ů)
KvK - poptáno, max během zítřka budu mít předběžnou objednávku vybraných ploch na celý kraj.
Aktualizováno uživatelem Marcela Šroubková před více než 5 roky(ů)
Pha - osloveno JCD, se kterými dlouhodobě spolupracujeme, s žádostí o vypracování nabídky reklamních ploch pro tyto účely. Nabídku následně budeme konfrontovat s možnsotmi rozpočtu a představami volebního manažera.
Aktualizováno uživatelem Líba Věříšová před více než 5 roky(ů)
KhK poptáno 6 ploch, ceny budu mít příští týden.
rezervace je ale na max. 10 dní, musela by se zaplatit záloha, potom by nám to závazně zarezervovali do dubna. Jak se k tomu postavíme?
Aktualizováno uživatelem Yveta Martinková před více než 5 roky(ů)
ZlK poptáváme, ale kraj to chce vše pořešit na krajské schůzi 24.10.2018
Aktualizováno uživatelem Kateřina Hůlková před více než 5 roky(ů)
Za JčK poptáno JCDecaux a Eurobillboard. Budeme upřesňovat, až bude známý rozpočet a vůbec představa o tom, jak má kampaň vypadat.
Aktualizováno uživatelem Adam Komenda před více než 5 roky(ů)
Poptávku reklamních ploch řešíme, bude to projednáno také na krajské schůzi tuto neděli.
Aktualizováno uživatelem Pavel Štěpánek před více než 5 roky(ů)
- Soubor Ceska_Trebova.pdf Ceska_Trebova.pdf přidán
- Soubor Pardubice_levne_BB.pdf Pardubice_levne_BB.pdf přidán
- Soubor Usti_Nad_Orlici.pdf Usti_Nad_Orlici.pdf přidán
- Soubor Chrudim.pdf Chrudim.pdf přidán
Mám několik variant nabídek od společnosti Barth Media, což je asi dominantní reklamní firma v kraji. Teď potřebuji, aby se někdo vyjádřil k tomu, jaké varianty mám zvolit a zamluvit. To je předpokládám věc MO, případně ZO nebo volebního štábu. Do středy příštího týdne bych rád znal odpověď.
(Top varianta pro Pce nešla nahrát kvůli své velikosti, proto dávám na drive: https://drive.google.com/file/d/173955dJdOBLSESBJW8BzjDM-fAzyyY3t/view?usp=sharing )
Aktualizováno uživatelem Michal Jokes před více než 5 roky(ů)
Dávám k dobru pár tipů od Martina Dušky, který dělal outdoor v Praze v poslední době - důležitý je zejména tip, že si má člověk ty plochy vybírat osobně a nespoléhat se na to co mu firma předvybere.
"Jednotná grafika. BB mají dobrý zásah u hlavních silnic v krajích, zde už by měli mít krajské sdružení vytipované plochy z 2017. Méně grafického obsahu je více. Plochy ve městech zabírat u obchodních center a veřejných prostranstvích. Venkovní plochy slouží jako "support" pro kontaktní kampaň a noviny. Strany které berou outdoor jako hlavní část kampaně nemají tak vysoké zisky vůči investovaným prostředkům (postmoderní kampaně).
Plochy zabírat u čistých, příjemných míst. BB u hromady odpadků je vizitka ČSSD. Plochy vždy zabírat osobně, nikoliv od pronajímatele pokud s ním nemáme kvalitní vztahy. Lepší věnovat několik hodin sestavovaní vlastního seznamu než se pak divit jakou plochu člověk dostane.
Cíl: Piráti kandidují do Evropy s jednou message/pocit."
Aktualizováno uživatelem Jana Koláříková před asi 5 roky(ů)
- % Hotovo změněn z 0 na 50
- Stav změněn z Nový na V řešení (diskutuje se)
Aktualizováno uživatelem Klára Bidařová před asi 5 roky(ů)
Za všechny kraje přidávám tabulku, kterou vyplňujeme pro volební manažerku ohledně outdoor reklam.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1DTEBeJe4KaOUik8I8Qy1zkyP7-wkq_MdKmeEwMvQDrg/edit#gid=0
Aktualizováno uživatelem Jana Koláříková před téměř 5 roky(ů)
- Stav změněn z V řešení (diskutuje se) na Dokončen