Úkol #3360
uzavřenýService desk magistrátu Prahy
0%
Popis
Úvodní schůzka k Service desku. Účastnili se: Robert Fialka (řed. INF), Radomír Nepil (dozorčí rad OICT), Tomáš Jílek (dozorčí rad OICT), Ondřej Profant.
Řešili jsme centrální service desk u OICT. Rámcově:
- 2-směnný provoz
- sítě, hw i aplikace
- agilnější nástup
- open řešení
Aktualizováno uživatelem Ondřej Profant před více než 8 roky(ů)
- Cílová verze nastaven na Měsíční plán 2016-08
V současnosti se připravuje schůzka se společností easyproject, která bude prezentovat své řešení. Připravil jsem jim, co očekáváme:
Dobrý den,
dovolím si to trochu upřesnit. Magistrát Prahy potřebuje helpdesk / servicedesk pro interní evidování úkolů, zaznamenávání postupu jejich řešení a předávání požadavků dal do systémů našich dodavatelů - kterých je opravdu hodně. Též by to bylo vhodné místo k budování knowledge base (wiki). V současnosti zde není žádné používané řešení a většina agendy jde skrze IS dodavatelů bez centrálního monitoringu.
Naše cíle jsou:
- zpěřehlednit proces (jedno kontaktní místo)
- interně zefektivnit proces (opakované dotazy rovnou odpovědět, tvořit provozní knowledge base)
- lépe evidovat komunikaci s dodavateli a hlídání SLA (vědět na co se naši lidé ptají)
- rychlé nasazení (helpdesk potřebujeme hodně), nejspíše nějakým agilním/iterativním procesem
- řešení jednoduché, komerčně podporované, ideálně opensource
Řešení se v současnosti bude týkat pouze ICT. Což je cca 50 interních zaměstnanců a desítky externích dodavatelů více jak 100 samostatných IS.
Jako řešení jsem doporučil Redmine s kterým mám sám bohaté zkušenosti. A v rámci "enterprise" prostředí magistrátu samozřejmě chceme zkušenou firmu, která zajistí komerční podporu na úrovni. A takto jsme dospěli k vám.
Aktualizováno uživatelem Ondřej Profant před více než 8 roky(ů)
- Předmět změněn z Service desk na Service desk magistrátu Prahy
Aktualizováno uživatelem Ondřej Profant před více než 8 roky(ů)
- Uzavřít do nastaven na 31.08.2016
Aktualizováno uživatelem Ondřej Profant před více než 8 roky(ů)
Proběhli 2 prezentace:
- Společnost EasyProject prezentovala svoji komerční verzi Redmine, prezentoval: Ondřej Šustr
- Společnost Onlia prezentovala svoji komerční verzi Jira (ta je zdarma jen pro opensource projekty), prezentovali: Tomáš Myška a Martin Cvrček
Obě dvě prezentace mně přišly naprosto uspokojivé pro reálné potřeby HMP. T. Jílek u obou razantně vystoupil a dožadoval se online managmentu operátorů (řízení personálu), nikoliv plánování. Oba dva dodavatelé řekli, že jsou to schopni doimplementovat a že to nacení. Z mého pohledu vypadala Jira o něco robustněji. V obou dvou případech obdržíme zdrojové kódy.
V plánu je ještě 3. schůzka s nějakým dodavatelem proprietárního řešení.
Aktualizováno uživatelem Ondřej Profant před asi 8 roky(ů)
- Cílová verze změněn z Měsíční plán 2016-08 na Měsíční plán 2016-09
Aktualizováno uživatelem Ondřej Profant před asi 8 roky(ů)
- Cílová verze změněn z Měsíční plán 2016-09 na Měsíční plán 2016-10
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před téměř 7 roky(ů)
- Přiřazeno změněn z Ondřej Profant na Ondřej Kallasch
Aktualizováno uživatelem Ondřej Kallasch před více než 6 roky(ů)
- Stav změněn z Čeká se na podatele na Odloženo