Projekt

Obecné

Profil

Úkol #3360

uzavřený

Service desk magistrátu Prahy

Přidáno uživatelem Ondřej Profant před více než 8 roky(ů). Aktualizováno před více než 6 roky(ů).

Stav:
Odloženo
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
Kategorie:
-
Začátek:
30.06.2016
Uzavřít do:
31.08.2016
% Hotovo:

0%

Odhadovaná doba:
Spisová značka:
Pořadí:
Typ práce:
Organizační struktura:
Ne
Smlouva:

Popis

Úvodní schůzka k Service desku. Účastnili se: Robert Fialka (řed. INF), Radomír Nepil (dozorčí rad OICT), Tomáš Jílek (dozorčí rad OICT), Ondřej Profant.

Řešili jsme centrální service desk u OICT. Rámcově:

  • 2-směnný provoz
  • sítě, hw i aplikace
  • agilnější nástup
  • open řešení

Aktualizováno uživatelem Ondřej Profant před více než 8 roky(ů)

  • Cílová verze nastaven na Měsíční plán 2016-08

V současnosti se připravuje schůzka se společností easyproject, která bude prezentovat své řešení. Připravil jsem jim, co očekáváme:

Dobrý den,

dovolím si to trochu upřesnit. Magistrát Prahy potřebuje helpdesk / servicedesk pro interní evidování úkolů, zaznamenávání postupu jejich řešení a předávání požadavků dal do systémů našich dodavatelů - kterých je opravdu hodně. Též by to bylo vhodné místo k budování knowledge base (wiki). V současnosti zde není žádné používané řešení a většina agendy jde skrze IS dodavatelů bez centrálního monitoringu.

Naše cíle jsou:

  • zpěřehlednit proces (jedno kontaktní místo)
  • interně zefektivnit proces (opakované dotazy rovnou odpovědět, tvořit provozní knowledge base)
  • lépe evidovat komunikaci s dodavateli a hlídání SLA (vědět na co se naši lidé ptají)
  • rychlé nasazení (helpdesk potřebujeme hodně), nejspíše nějakým agilním/iterativním procesem
  • řešení jednoduché, komerčně podporované, ideálně opensource

Řešení se v současnosti bude týkat pouze ICT. Což je cca 50 interních zaměstnanců a desítky externích dodavatelů více jak 100 samostatných IS.

Jako řešení jsem doporučil Redmine s kterým mám sám bohaté zkušenosti. A v rámci "enterprise" prostředí magistrátu samozřejmě chceme zkušenou firmu, která zajistí komerční podporu na úrovni. A takto jsme dospěli k vám.

Aktualizováno uživatelem Ondřej Profant před více než 8 roky(ů)

  • Předmět změněn z Service desk na Service desk magistrátu Prahy

Aktualizováno uživatelem Ondřej Profant před více než 8 roky(ů)

  • Uzavřít do nastaven na 31.08.2016

Aktualizováno uživatelem Ondřej Profant před více než 8 roky(ů)

Proběhli 2 prezentace:

  • Společnost EasyProject prezentovala svoji komerční verzi Redmine, prezentoval: Ondřej Šustr
  • Společnost Onlia prezentovala svoji komerční verzi Jira (ta je zdarma jen pro opensource projekty), prezentovali: Tomáš Myška a Martin Cvrček

Obě dvě prezentace mně přišly naprosto uspokojivé pro reálné potřeby HMP. T. Jílek u obou razantně vystoupil a dožadoval se online managmentu operátorů (řízení personálu), nikoliv plánování. Oba dva dodavatelé řekli, že jsou to schopni doimplementovat a že to nacení. Z mého pohledu vypadala Jira o něco robustněji. V obou dvou případech obdržíme zdrojové kódy.

V plánu je ještě 3. schůzka s nějakým dodavatelem proprietárního řešení.

Aktualizováno uživatelem Ondřej Profant před asi 8 roky(ů)

  • Cílová verze změněn z Měsíční plán 2016-08 na Měsíční plán 2016-09

Aktualizováno uživatelem Ondřej Profant před asi 8 roky(ů)

  • Cílová verze změněn z Měsíční plán 2016-09 na Měsíční plán 2016-10

Aktualizováno uživatelem Ondřej Profant před téměř 8 roky(ů)

Z OICT nejsou žádné informace.

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před téměř 7 roky(ů)

  • Přiřazeno změněn z Ondřej Profant na Ondřej Kallasch

Aktualizováno uživatelem Ondřej Kallasch před více než 6 roky(ů)

  • Stav změněn z Čeká se na podatele na Odloženo

Také k dispozici: Atom PDF