Úkol #318
uzavřenýÚkol #492: Zastupitelský Piratecon
Organizace zastupitelského Pirateconu 13.12.
0%
Popis
Organizace setkání Pirátských zastupitelů v Hubu.
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 9 roky(ů)
Otázky:
- Je zajištěn booking v HUBu? → ano, pod názvem Pirátská strana.
- Pokud ne: Jak dlouho to bude trvat? (nejspíše celý den), kolik lidí tam bude... bude tam nějaký catering, nebo si všichni zajdeme do pizzerie? → Trvat to bude celý den, od 9:00 do 17:00. Závěrečná party bude jinde.
- Kolik zastupitelů tam odhadem příjde/chce přijít → Odhadem tam bude 50-100 lidí. Zajistit mimopražské zastupitele. Celkem 15 zastupitelů z Prahy (+místní části), Soběslav...
- Jaká témata pro zastupitele zvolíme. → sw, legislativa... neví se.
- Jak se sestaví celá akce - panelová diskuze, neformální diskuze (preferoval bych), přednášky. Bude třeba sestavit program → Vyhnout se panelovým diskuzím. → V neděli se bude konat after akce v Pirátském centru, kde by byly doplňující workshopy.
- Jaké budou náklady na akci (rozpočet), kdo to bude financovat (strana, klub v rámci strany, magistrát?). Z čeho budou hrazeny předběžné náklady? → náklady na HUB platí předsednictvo/personální odbor. Předsednictvo odsouhlasilo bookování. →
- Propagace akce: ** FB událost ** Článek na blogu - na začátku, těsně před akcí (2 články) ** Zpráva mailinglistem členstvu ** tisková zpráva ** FB hype (před akcí) ** Vhodné možnosti komunikace prostřednictvím fóra.
Více informací:
- Deadline na program 28. 11. Do té doby vytvořit přeběžný program. Program řeší Mikuláš Ferjenčík s Ivo Vašíčkem.
Organizační věci
- Zatím se počítá s jednou hlavní linií + doplňkový program (k dispozici budou dvě zasedačky).
- Ubytování → cs
- Počítat se bude s cateringem, strana je ochotna zaplatit případnou zálohu, jinak se bude hradit hotově na místě cat. službě.
- Bude cca 6-7 mluvčích
- V so+dop. přednášky, v so+odp. workshopy, v ne+dop více workshopů.
- Zastupitelé z jiných uskupení
Mediální komunikace
- Musí se o akci dozvědět co nejvíce zastupitelů
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 9 roky(ů)
h2. Pracovní program
h3. Stage 1: Přednášky a diskuze
1) Zveřejňování
→ Současná praxe zveřejňování informací místní správou v kontrastu s pirátskými představami a tím, co z nich lze reálně uplatnit.
→ (Jakub Michálek)
→ Přednáška a diskuze (1:30) [10:00-11:30]
2) Řešení a implementace svobodného software
→ Jaké jsou možnosti pro uplatnění svobodného software
→ (Ondřej Profant)
→ Přednáška a diskuze (1:30) [11:45-13:15]
OBĚD [13:15-14:30]
3) Správa majetků města [14:30-16:00]
→ akciovky zřizované městem. Aktuální problémy.
→ (Mikuláš Ferjenčík)
→ Přednáška a diskuze (1:30)
h3. Stage 2:Workshopy
a) poradna pro nového zastupitele [10:00-11:30]
b) ??? [11:45-13:15]
c) projektové řízení (redmine a jiné systémy) [14:30 - 16:00]
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 9 roky(ů)
Kontaktován HUB - navázání spolupráce na téma organizace PirateCONu - aneb ať víme na čem jsme.
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 9 roky(ů)
Probíhá průzkum dostupných cateringových služeb
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 9 roky(ů)
Jednání se zástupcem HUBu v jejich prostorech... diskuze ohledně streamu a cateringu.
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 9 roky(ů)
Aktuální vývoj:
- Catering - zveřejněny možnosti - probíhá návrh objednávky s Cream cateringem (doporučen HUB)em
- Stream - kontaktován Václav Málek z PP CZ
- Příprava registrace akce.
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 9 roky(ů)
Hledání alternativních možností streamingu a jednání se streamovacími firmami (AZ Media, cena cca 15-25k).
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 9 roky(ů)
Dostali jsme objednávku s nabídkou v hodnotě 17000 CZK.
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 9 roky(ů)
Zatím byl vytvořen registrační formulář přes google docs, poté, co se jiné (např. eventbrite) ukázaly málo použitelné.
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 9 roky(ů)
- Rodičovský úkol nastaven na #492
- Stav změněn z Nový na Dokončen