Vojto, původní praxe byla taková, že část centrálních peněz na volební kampaň byla vyčleněná zvlášť pod volební výbor, část zůstala schovaná pod běžným rozpočtem MO. Tzn. např. MO má v rozpočtu 726 k na průběžnou online kampaň, z čehož ale jen menší část plánuje využít skutečně na průběžnou kampaň a zbytek na volební. Takže jsem navrhl převést všechny prostředky na volební kampaň na jedno místo, tedy v tomhle případě 1 milión z VV a 500 k z MO. Jednak je jasné, kolik peněz skutečně na kampaň je k dispozici, jednak se dá ohlídat, že se kampaňové výdaje platí ze správného volebního účtu (provázáním na záměr).
Formálně tak ty prostředky spravuje VV, ale konkrétní využití celých těch 1,5 miliónů navrhuje MO, a to jak na úrovni záměrů, tak pak jednotlivých akcí v rámci záměrů. Obdobně třeba i u Pirátských listů.
Masthead youtube je forma reklamy, která se zobrazuje na home page youtube na všech zařízeních vpravo nahoře, kupuje se vždy na den a má masivní zásah. Používali jsme třeba ve volbách do EP.
Toho Honzu Borýska ze záměru nahradíme funkcí, zjistím, jak se nazývá.