Naše žádost #1783
uzavřenýProgramový cíl #100: Transparentní hospodaření města
Dlouhodobý úkol #1331: Standardizace smluvních vzorů na magistrátu
Napsat připomínku řediteli legislativního odboru
Přidáno uživatelem Jakub Michálek před více než 9 roky(ů). Aktualizováno před více než 8 roky(ů).
0%
Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před více než 9 roky(ů)
- Fronta změněn z Úkol na Naše žádost
- Uzavřít do nastaven na 04.09.2015
- Stav změněn z Nový na Čeká se na podatele
- Spisová značka nastaven na ZK Pha 112/2015
Dne 20. 8. 2015 odeslána žádost.
Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před asi 9 roky(ů)
- Přiřazeno změněn z Jakub Michálek na Jan Loužek
Vyřizovat obdobně jako #1731
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 9 roky(ů)
Odpověď vypracoval Mgr. Jordán. Je evidována pod spisovou značkou č. LEG/138 a byla předána ředitelce Děvěrové ke schválení. Bude kontaktován Mgr. Jordán a pokud nedojde k postupu, bude odeslána předpřipravená stížnost.
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 9 roky(ů)
- Stav změněn z Čeká se na podatele na Dokončen
Odpověď jsme obdrželi.
Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před asi 9 roky(ů)
Podle sdělení MHMP ze dne 14. 9. 2015
k bodu 1. v návaznosti na přijetí zejména zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník dochází
k postupné aktualizaci vzorových smluv užívaných v podmínkách hl. m. Prahy, kdy jsou
postupně vzory schvalovány primárně v radě hl. m. Prahy, nicméně seznam vzorových smluv
dostupný na intranetu ještě komplexní revizí neprošel;
Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před téměř 9 roky(ů)
- Uzavřít do změněn z 04.09.2015 na 22.02.2016
- Stav změněn z Dokončen na Čeká se na podatele
Dne 25. 1. 2016 odeslán doplňující podnět k evidenci smluvních vzorů datovou schránkou.
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před téměř 9 roky(ů)
Dne 12. února jsme obdrželi vyjádření ředitele Legislativního odboru. Ten tvrdí, že:
a) nemůže nařídit dalším odborům spolupráci; dne 9. 2. se nicméně záležitostí standardizace smluvních vzorů začala zabývat ředitelka MHMP.
b) jeho odbor trpí dlouhodobým a problematickým podstavem (tj. chybí 4 právníci).
Návrh řešení: Připravit přípis žádající ředitelku MHMP, aby informovala o tom, jaký učinila pokrok v oblasti standardizace smluv a harmonogram, do kdy hodlá tuto věc vyřídit.
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před téměř 9 roky(ů)
- Předmět změněn z Napsat připomínku ředitelce legislativního odboru na Napsat připomínku řediteli legislativního odboru
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 8 roky(ů)
Dne 30. 3. byl připraven nový přípis který bude mít starší dokument jako přílohu. Informovat se chceme přímo u ředitelky.
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 8 roky(ů)
- Uzavřít do změněn z 22.02.2016 na 29.04.2016
Dne 30. 3. byl po kontrole Adamem podnět odeslán s poznámkou předání ředitelce.
Arbitrární lhůta stanovena na 29. 4. 2016
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 8 roky(ů)
Dne 15. 4. jsme obdrželi odpověď ředitelky, že bude v tomto směru zřízena komise a bude dále informovat.
V současné době byly všechny odbory MHMP požádány o předložení seznamu vzorových smluv, které jsou na těchto odborech používány, a o poskytnutí kopie těchto vzorů. Následně bude zřízena pracovní skupina, která by měla posoudit právní stránku těchto vzorů, jakož i vytvořit seznam ustanovení, která by měla být součástí všech smluv (např. doložka podle § 43 odst. zákona o hl. m. Praze anebo ustanovení o zveřejnění v Centrální evidenci smluv) či určitého typu smluv (např. u závazkových vztahů povinnost druhé smluvní strany informovat o postoupení pohledávky ze smlouvy za hlavním městem Prahou).
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 8 roky(ů)
- Stav změněn z Čeká se na podatele na Dokončen