Projekt

Obecné

Profil

Dlouhodobý úkol #10245

Aktualizováno uživatelem Lukáš Bartoň před téměř 5 roky(ů)

1 Krajské schůze 
  1.1 hledání termínů krajských schůzí na 3 měsíce dopředu, termíny zveřejňovat s minimálně měsíčním předstihem na webu kraje, v zápisech z krajských schůzí a v kalendáři, rezervovat místnost. 
  1.2 dva týdny před schůzí založit vlákno na fóru, dát předběžný program, vyzvat členy na návrh programu, v tomto vlákně také po schůzi zveřejnit zápis 
  1.3 týden před schůzí rozeslat pozvánku na schůzi kanálama: SZ, mail, fcb skupina. Před schůzí rozeslat upozorňující smsku 
  1.4 na schůzi připravit prostory, občerstvení, prezenční listinu 
  1.5 během schůze vytvářet zápis, kde budou uvedeny nejdůležitější shrnutí 
  1.6 po schůzi uklidit 

 2 Účetnictví 
  2.1 předběžná konzultace možné akce, možného výdaje 
  2.2 poučení žadatele o pravidlech hospodaření a proplácení (náležitosti dokladů) 
  2.3 zajištění předběžného souhlasu s budoucím proplacením akce od hospodáře, založení záměru nebo alokace prostředků v již existujícím záměru, předběžná rezervace prostředků v cashflow 
  2.4 kontrola dokladů pro proplacení, vyžádání platebních údajů 
  2.5 vytvoření žádosti o proplacení, případně založení nového záměru 
  2.6 upozornění hospodáře na novou žádost, vyčkání schválení 
  2.7 dohled nad řádným proplacením ze strany FO 
  2.8 aktualizace tabulky cashflow 

 3 členské přihlášky 
  3.1 přijetí přihlášky, kontrola správnosti vyplnění 
  3.2 uložení do evidence čekatelů, informování příslušného předsednictva 
  3.3 vyčkání na schválení členství příslušným předsednictvem, doplnění údajů do přihlášky 
  3.4 kontaktování žadatele a informování o zaplacení členského příspěvku 
  3.5 po zaplacení členského příspěvku naskenovat žádost a odeslat na prihlasky@pirati.cz s odkazy na hlasování 
  3.6 kontrola zpracování přihlášky administrativním odborem, kontrola informování žadatele 

 4 moderování fóra 
  4.1 plnění administrativních úkonů při jednání 
  4.2 plnění úkonů na žádost člena předsednictva 
  4.3 rozeslání informace o hlasování na žádost předsedajícího 
  4.4 kontrola nahlášených příspěvků, po konzultaci s členem předsednictva vykonání zásahu (spam, reklama, nezákonný obsah, ...) 
  4.5 odpovídání na SZ 

 5 Majetek 
  5.1 vedení evidence majetku 
  5.2 kontrola stavu majetku, odepisování vyřazeného či poškozeného majetku 

 6 Archiv 
  6.1 vedení archivu účetních dokladů, odeslání papírů na konci roku na centrálu 
  6.2 archivace smluv, jejich nahrání do registru smluv, odeslání papírů na konci roku na centrálu 

 7 Pošta 
  7.1 denně kontrolovat schránku 
  7.2 vyzvedávat zásilky na poště 
  7.3 odesílat zásilky za kraj 

 8 Předsednictvo kraje 
  8.1 na vyžádání svolat schůzi předsednictva kraje na fóru 
  8.2 vytvoření zápisu z předsednictva - sledovat a zapisovat úkoly a jejich plnění 
  8.3 vést přehled o kompetencích členů předsednictva 

 9 Pracovní doba 
  9.1 Koordinátor vykonává svou činnost v pracovní době, která odpovídá otevíracím době Pirátského centra, dále má k dispozici 1 variabilní hodinu každý pracovní den. Práce mimo pracovní dobu je dobrovolná a koordinátorovi za ní přísluší náhradní volno. 

 ... další administrativa.

Zpět