Úkol #1152
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 9 roky(ů)
Zasedání klubu, začátek 10:15, konec: 12:20 Účast: Jakub, Mikuláš, Adam, Ondra, zapisuje: Honza ## 1. Zveřejňování smluv * V současné době má Adriana Krnáčová vypracovat východiska pro zveřejňování smluv. Tato východiska bude nezbytné projednat s vhodnými osobami (Hamerský, Kolínská). * Ondra slíbil, že zajistí pověření od primátorky ## 2. Mediální strategie. * Cílem mediální strategie je úspěch ve volbách za 3-4 roky. * V roce 2014 zaškrtlo jednotnou kandidátku 17 000 lidí. V roce 2018 to má být 50 000 lidí. * Hlavní brand klubu by měla být otevřenost. Kromě toho budou i osobní brandy zastupitelů: Jakub: Právo na svobodný přístup k informacím. Mikuláš: Aktivismus - do budoucna propojit s IPR, územním plánem Ondra: kyberaktivismus, FOSS, cryptoparty, hackathony etc. Adam: svobovný software, přístup k informcím, drogy.../svobodomyslný wikipedista... Zákaldem dobré komunikace ven jsou dva mediální výstupy týdně (dvě tiskové zprávy na vybrané novináře) a 1x měsíčně newsletter. Nelze ničméně očekávat masové mediální zásahy. Závěrem bodu bylo Mikulášovu prezentaci zpracovat do podoby psaného dokumentu. ## 3. Redmine v Mariánských lázních (zmíněno zběžně) * Záležitostí se Ondra zabývá, nicméně avizoval, že nemůže být správcem redminu pro město a musí si správe zajistit samy Mariánské Lázně. ## 4. Odměňování zastupitelů Odměny v navržené podobě (a zveřejněné na gitu: https://github.com/pirati-cz/KlubPraha/blob/master/odmeny/2015/02/2015-02.ods?raw=true) Schváleny odměny: **[3 [3 pro, 0 proti, 0 se zdrželo, 1 se neúčastnil]** neúčastnil]