Úkol #1152
uzavřenýDlouhodobý úkol #1973: Vedení zastupitelského klubu
Dlouhodobý úkol #182: Jednání klubu
Jednání klubu 9. 3. 2015
0%
Popis
Zasedání klubu, začátek 10:15, konec: 12:20
Účast: Jakub, Mikuláš, Adam, Ondra, zapisuje: Honza
1. Zveřejňování smluv¶
- V současné době má Adriana Krnáčová vypracovat východiska pro zveřejňování smluv. Tato východiska bude nezbytné projednat s vhodnými osobami (Hamerský, Kolínská).
- Ondra slíbil, že zajistí pověření od primátorky
2. Mediální strategie.¶
- Cílem mediální strategie je úspěch ve volbách za 3-4 roky.
- V roce 2014 zaškrtlo jednotnou kandidátku 17 000 lidí. V roce 2018 to má být 50 000 lidí.
Hlavní brand klubu by měla být otevřenost. Kromě toho budou i osobní brandy zastupitelů:
Jakub: Právo na svobodný přístup k informacím.
Mikuláš: Aktivismus - do budoucna propojit s IPR, územním plánem
Ondra: kyberaktivismus, FOSS, cryptoparty, hackathony etc.
Adam: svobovný software, přístup k informcím, drogy.../svobodomyslný wikipedista...
Zákaldem dobré komunikace ven jsou dva mediální výstupy týdně (dvě tiskové zprávy na vybrané novináře) a 1x měsíčně newsletter. Nelze ničméně očekávat masové mediální zásahy.
Závěrem bodu bylo Mikulášovu prezentaci zpracovat do podoby psaného dokumentu.
3. Redmine v Mariánských lázních (zmíněno zběžně)¶
- Záležitostí se Ondra zabývá, nicméně avizoval, že nemůže být správcem redminu pro město a musí si správe zajistit samy Mariánské Lázně.
4. Odměňování zastupitelů¶
Odměny v navržené podobě (a zveřejněné na gitu: https://github.com/pirati-cz/KlubPraha/blob/master/odmeny/2015/02/2015-02.ods?raw=true)
Schváleny odměny: [3 pro, 0 proti, 0 se zdrželo, 1 se neúčastnil]
Související úkoly 1 (0 otevřených — 1 uzavřený)
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před téměř 10 roky(ů)
- související s Úkol #1101: Připravit mediální strategii přidán