Úkol #41171
uzavřený
Úkol #41170: Piroplácení 2.0
Analytické zadání Piroplácení 2.0 pro vývoj
Přidáno uživatelem Josef Bouše před téměř 2 roky(ů).
Aktualizováno před asi 1 rok.
Kategorie:
Nové systémy a jiné experimenty (nespec.)
Popis
Je nutné připravit seznam požadovaných a očekávaných funkcí od nového piroplácení. Dále je třeba evidovat seznam problémů tříděných dle kritičnosti, které je nutné opravit a vylepšit.
Proběhne komunikace s kanceláří strany, nastavení odpovědných osob, termínů atp ..
Doporučuji projekt rozdělit do fází, abychom mohli lépe kontrolovat správnost kurzu.
- Cílová verze nastaven na Q1 2023 Tehcnického odboru
- Uzavřít do změněn z 31.01.2023 na 31.05.2023
- % Hotovo změněn z 0 na 20
- % Hotovo změněn z 20 na 90
Zadání pro první fázi máme téměř hotovo, detaily se budou vyjasňovat za pochodu za včas na pravidelných schůzkách a poradách.
Vypracovaný návrh Project chartu pro Fázi 1
Informace o projektu¶
Název projektu¶
Piroplácení 2.0
Popis projektu¶
Cílem projektu je vytvořím nový systém evidence a plánování hospodaření strany spolu s žádostmi o proplácení výdajů, smluv a faktur. V finální fázi projektu je i řešení controlingu, reporty, napojení na registr smluv, banku a exporty.
Projekt z části využívá stávající SW, na kterém bude stavět a který postupně projde refactoringem k dosažení cíle.
Cíle projektu¶
- Vytvoření nového systému Piroplácení 2.0
- Zlepšení efektivity práce v organizaci
- Usnadnění interních procesů v organizaci
- Zlepšení a zjednodušení plánování hospodaření
- Zavedení controlingu nad hospodařením
Tým projektu¶
- Projektový manažer:
- Vývojáři:
- Jan Bednařík (25% úvazku cca)
- Tomáš Valenta (70% úvazku cca )
- Analytika:
Zdroje projektu¶
- Finanční prostředky na projekt jsou zajištěny z rozpočtu strany
- Veškeré prostředky pro chod systému si zajišťujeme skrze technický odbor sami
- Nástroje k dokončení projektu si zajišťují dodavatelé nebo jsou zajištěni technickým odborem
Rizika projektu¶
- Re-alokace úvazku/času vývojáře na jiný projekt
- Neschopnost dostatečně upřesnit zadání
- Neschopnost týmu splnit stanovené termíny z jiných důvodů
Plán projektu¶
Fáze projektu¶
- Plánování projektu
- Refactoring stávajícího systému + kritické nové funkce
- Testování refactoringu a nových funkcí
- Vývoj dalších nekritický funkcí
- Testování nekritický funkcí
- Dokumentace, školení
- Přechod do údržbové fáze
Milestones¶
Dokončení plánování projektu |
31.5.2023 |
Změna systémů práv |
31.7.2023 |
Dokončení sekce plánování |
31.8.2023 |
Dokončení refactoringu BE |
31.10.2023 |
Účetní evidence, BANKA, poadklady |
20.12.2023 |
Komunikace¶
- Pravidelné schůzky týmu každý týden (úterní standup)
- Denní písemný standupy v chatu na Zulipu
- Pravidelné schůzky se zadavatelem a analytickým týmem každý týden, případně nejdéle obtýden, pokud bude projekt bez výrazných změn.
Závěr projektu¶
Akceptace projektu¶
- Projekt bude považován za dokončený, pokud budou splněny všechny stanovené cíle a milestones a projekt bude schválen zadavatelem.
Archivace projektových dokumentů¶
- Všechny dokumenty související s projektem budou uloženy v elektronické podobě na mraku a wiki. Kódy budou umístění na gitLabu.
- Stav změněn z Nový na Dokončen
- % Hotovo změněn z 90 na 100
Také k dispozici: Atom
PDF