Úkol #41171
uzavřený
Úkol #41170 : Piroplácení 2.0
Analytické zadání Piroplácení 2.0 pro vývoj
Přidáno uživatelem Josef Bouše před více než 1 rok .
Aktualizováno před 7 měsíc(ů) .
Kategorie:
Nové systémy a jiné experimenty (nespec.)
Popis
Je nutné připravit seznam požadovaných a očekávaných funkcí od nového piroplácení. Dále je třeba evidovat seznam problémů tříděných dle kritičnosti, které je nutné opravit a vylepšit.
Proběhne komunikace s kanceláří strany, nastavení odpovědných osob, termínů atp ..
Doporučuji projekt rozdělit do fází, abychom mohli lépe kontrolovat správnost kurzu.
Cílová verze nastaven na Q1 2023 Tehcnického odboru
% Hotovo změněn z 0 na 20
Uzavřít do změněn z 31.01.2023 na 31.05.2023
% Hotovo změněn z 20 na 90
Zadání pro první fázi máme téměř hotovo, detaily se budou vyjasňovat za pochodu za včas na pravidelných schůzkách a poradách.
Vypracovaný návrh Project chartu pro Fázi 1
Informace o projektu¶
Název projektu¶
Piroplácení 2.0
Popis projektu¶
Cílem projektu je vytvořím nový systém evidence a plánování hospodaření strany spolu s žádostmi o proplácení výdajů, smluv a faktur. V finální fázi projektu je i řešení controlingu, reporty, napojení na registr smluv, banku a exporty.
Projekt z části využívá stávající SW, na kterém bude stavět a který postupně projde refactoringem k dosažení cíle.
Cíle projektu¶
Vytvoření nového systému Piroplácení 2.0
Zlepšení efektivity práce v organizaci
Usnadnění interních procesů v organizaci
Zlepšení a zjednodušení plánování hospodaření
Zavedení controlingu nad hospodařením
Tým projektu¶
Projektový manažer:
Vývojáři:
Jan Bednařík (25% úvazku cca)
Tomáš Valenta (70% úvazku cca )
Analytika:
Zdroje projektu¶
Finanční prostředky na projekt jsou zajištěny z rozpočtu strany
Veškeré prostředky pro chod systému si zajišťujeme skrze technický odbor sami
Nástroje k dokončení projektu si zajišťují dodavatelé nebo jsou zajištěni technickým odborem
Rizika projektu¶
Re-alokace úvazku/času vývojáře na jiný projekt
Neschopnost dostatečně upřesnit zadání
Neschopnost týmu splnit stanovené termíny z jiných důvodů
Plán projektu¶
Fáze projektu¶
Plánování projektu
Refactoring stávajícího systému + kritické nové funkce
Testování refactoringu a nových funkcí
Vývoj dalších nekritický funkcí
Testování nekritický funkcí
Dokumentace, školení
Přechod do údržbové fáze
Milestones¶
Dokončení plánování projektu
31.5.2023
Změna systémů práv
31.7.2023
Dokončení sekce plánování
31.8.2023
Dokončení refactoringu BE
31.10.2023
Účetní evidence, BANKA, poadklady
20.12.2023
Komunikace¶
Pravidelné schůzky týmu každý týden (úterní standup)
Denní písemný standupy v chatu na Zulipu
Pravidelné schůzky se zadavatelem a analytickým týmem každý týden, případně nejdéle obtýden, pokud bude projekt bez výrazných změn.
Závěr projektu¶
Akceptace projektu¶
Projekt bude považován za dokončený, pokud budou splněny všechny stanovené cíle a milestones a projekt bude schválen zadavatelem.
Archivace projektových dokumentů¶
Všechny dokumenty související s projektem budou uloženy v elektronické podobě na mraku a wiki. Kódy budou umístění na gitLabu.
% Hotovo změněn z 90 na 100
Stav změněn z Nový na Dokončen
Také k dispozici: Atom
PDF