narazil jsem na problém, kdy jsem si chtěl vygenerovat nové heslo na pirátské idenditě pro mail mskmedia2009@gmail.com
Systém mi napsal, že "You should receive an email shortly with further instructions."
Jenže na mail mi nic nepřišlo a zřejmě ani na tomto mailu nemám navedenou pirátskou idenditu. Přesto mi to systém nenapsal, že se mám přihlásit jinak, ani nepřišel mail, že se mám přihlásit přes odkaz a že nemám žádné heslo...
heslo se nerezetuje pro mail, ale pro ucet v piratske identite. predpokladam, ze tve uzivatelske jmeno je Jakub Dedek? tak nevim co to ma mit spolecneho s nejakym mailem
Protože nejde o mě, ale jde o můj testovací účet založený pod tímto mailem. Jde mi o to, že lidé netuší, jak mají nastavený přístup do našich systému, jestli to je nebo není přes Pir. idenditu. Tak standardní chování uživatele je, že tak napíšou svůj mail a zkouší hesla.
Při přihlášení na pir. idenditu mi to napíše: Username or email.
a zkusím běžná hesla, které mívám různě na účtech. To mi samozřejmě nefunguje, protože pod tímto mailem nemám pirátskou idenditu (nyní už jo, ale dříve ne). A když mě to nepustí, tak mi jako uživateli to:
nenapíše, že nemám idenditu a že ať se přihlásím přes odkaz mailem
Když se pokusím si vygenerovat nové heslo v domnění, že jsem jej zapomněl, chová se to tak, jak píšu výše. Systém mi napíše, že "You should receive an email shortly with further instructions."
Ale žádný email mi to nepošle a uživatel tak pořád neví, proč se mu nejde přihlásit a kde je vlastně chyba že mu nejde ani vyresetovat přihlasovací heslo.
Stav změněn z V řešení (diskutuje se) na Odmítnutý
Kategorie nastaven na Identity (Keycloak, LDAP, synchronizace)
No, piratska identita s timto emailem existuje, a je to dedekjakub. Takze zkus resetovat mail k ni. Prihlasovani emailem je vypnute, takze pokusy jsou opravdu marne.
Nicmene, zamorovat nase SSO testovacimi ucty sice neni zakazany, ale casto nam dost komplikuje praci, a proto rozhodne nebude predmetem supportu. takze tento ticket uzaviram jako odmitnuty, sorry.
Jenže tady ti uniká pointa. Nechtěl jsem support tohoto prblému, já si poradím sám. Chtěl jsem vyřešit problém, že lidem, kteří nemají pirátskou idenditu a přesto se do ní hlásí, tak jim nevyskočí chybová hláška, ale napíše jim to nesmysl, který je jen ještě více zmate. Jde o systémový problém, ne support.
p.s. pirátskou idenditu na tomto účtě jsem si v rámci testů založil až později, ale to není vůbec důležité. Důležité je to co jsem napsal výše.