Podání #34829
uzavřený
Přidáno uživatelem Michaela Šarochová před asi 3 roky(ů).
Aktualizováno před téměř 3 roky(ů).
Popis
Ahoj. Chtěla bych poprosit o zprovoznění účtu v Piroplácení. Finanční tým píše, že do Piroplácení není třeba zkládat účet, ale mě se stále nejde přihlásit s tím, že semám obrátit na technický odbor. Prosím tudíž o řešení problému. Moc předem děkuji! Míša
Soubory
- Priorita změněn z Normální na Vysoká
- Přiřazeno nastaven na Jan Bednařík
- Kategorie smazán (
interní)
- Projekt změněn z finanční tým na Technický odbor
Prosím můžete se na to podívat?
Už se to nějaký čas vleče a my v kanceláři si s tím nevíme rady...
Díky!
Aha, omlouvám se, unikla mi reakce Míši, že je to omyl...
Už jsme to před časem řešili a myslel jsem tedy, že problém trvá.
- Priorita změněn z Vysoká na Nízká
- Stav změněn z Nový na Odmítnutý
- Priorita změněn z Nízká na Normální
- Stav změněn z Odmítnutý na V řešení (diskutuje se)
- Kategorie nastaven na Piroplácení
Tohle asi nějak zapadlo, jak to na nás Aleš převedl odmítnuté.
- Stav změněn z V řešení (diskutuje se) na Dokončen
Také k dispozici: Atom
PDF