Plán realizace webu pro parlamentní volby¶
Provizorní web pro krajské volby bude pokračovat v rozjetých kolejích.
Návrh rozpracování projektu na nový web:
Vyjít z článků
http://ottocopy.cz/jak-se-dela-web
http://ottocopy.cz/jak-udelat-web
Článek si nastuduje Péťa Dvořáková, která bude projekt koordinovat jako celek.
K jednotlivým fázím:
PŘEDPOKLADY
Péťa Dvořáková zpracuje mediální analýzu, která bude jedním ze vstupů (Piratecon atd.) - do konce října
Strategický tým dodá nějaké strategické podklady, podle nich bude utvořen základní dokument o směřování strany - do konce října
V návaznosti na strategický dokument proběhne branding, viz následující
POZICE – branding
Péťa zpracuje textík k brandu, vyjde přitom z materiálů
https://www.pirati.cz/rp/pid/start
https://www.pirati.cz/rp/pid/klic
které je třeba aktualizovat, vypíchnout to podstatné
bude to zábavnější než teď - jak když píše poloumřelý úředník
bude vycházet z analýzy výše
může tam být What people think I do meme
budou tam odpovědi na otázky v článcích od Otty
do poloviny listopadu
PRŮZKUM – analýzy
Jakub dá Péťe a Vítkovi přístup na google analytics na web pirati.cz a na facebook
PERSONY – scénáře
Je třeba dopracovat zde
https://redmine.pirati.cz/projects/medialni-odbor/wiki/marketing
diskutuje se na fóru
Je třeba upravit, aby „pokryly více rozhodovacích fází nákupního procesu“
do konce listopadu
PROTOTYP – návrh
do hry vstupuje webdesignér, toho je třeba zaplatit a je třeba zjistit, jestli to umí náš grafik či ne, limit cca 30 tis. Kč
Péťa si přečte tuto knížku https://search.mlp.cz/cz/titul/web-ostry-jako-britva/4083402/
prototyp se dá udělat např. v Azure http://www.axure.com/features
součástí prototupu bude titulka a další naplánované stránky, prototyp bude laděný do již dodané grafiky - pokusíme se o minimalistickou variantu
jednotlivé stránky rozvrhne tým
Vítek domluví Go Pay bránu, podmínky jsou výhodné https://www.platebnibrana.cz/cena a udělá rešerši jiných politických stran
platby dle tam uvedených podmínek
do poloviny prosince
PODOBA – grafika
bude vycházet z již dodané grafiky a bude ji řešit grafik, který vyhrál výběrko - limit cca do 20 tis. Kč - měl by to být designér se specializací na webový design
Jan Pobořil - UX specialista
Martin Jiránek - mrktg. specialista
Péťa začne připravovat s Ivanem Bartošem video na titulní stránku laděné v grafickém návrhu - video by mělo fakt zaujmout, profi provedení, s cílem získat důvěru a příspěvek (Slavoš?) do 1:50
viz https://pad.pirati.cz/p/fundraising
do konce prosince
PSANÍ – copywriting
Péťa si přečte Ottovu knížku přeposlanou Jakubem a až potom se bude psát text
Je potřeba získat také e-book pro vybírání e-mailů Hackni svůj život - Péťa zkusí vybudit crowdsourcing na fóru - cca 50 stránek, malé písmo, hodně čtivé, malý formát
do poloviny ledna
PROVĚRKA – testování
bude testováno na konkrétních členech s osobní účastí
zajistí Míša - testerka
do konce ledna
KÓDOVÁNÍ - organizuje Ondra
do konce února
bude převzato technické řešení krajského provizorního webu
PROPAGACE WEBU
březen