Naše žádost #3358
uzavřenýŽádost o informace – kroky ohledně snížení marží u SMS jízdenek
0%
Související úkoly 1 (0 otevřených — 1 uzavřený)
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 8 roky(ů)
- Fronta změněn z Podání na Naše žádost
- Uzavřít do nastaven na 13.07.2016
- Spisová značka nastaven na Zk Pha 129/2016
- Organizační struktura nastaven na Ne
Dne 29. 6. byla žádost odeslána e-mailem po konzultaci s Adamem.
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 8 roky(ů)
Dne 12. 7. byla připravena preemptivní stížnost, která se pošle, pokud nám DPP neodpoví.
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 8 roky(ů)
- Uzavřít do změněn z 13.07.2016 na 14.08.2016
Dne 15. 7. jsme obdrželi odpověď a také zápis z jednání, které se uskutečnilo mezi DPP a společností Erika/Globdata.
Odpověď jsme dostali velice vágně formulovánu; z ní vyplývá, že se od 15. 7. 2015 neuskutečnilo v podstatě žádné setkání a žádné jednání mezi oběma zúčastněnými stranami od té doby neproběhlo, protože nám na to neodpověděli. Protože neuvedli žádné poučení, můžeme podat bez jakýchkoliv problémů stížnost snad kdykoliv. Standardní lhůta je ale podle zákona 30 dní, a tak zde nastavuji termín do 14. srpna. 2016 pro podání nové stížnosti.
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 8 roky(ů)
Koncept stížnosti byl připraven dne 18. 7. 2016.
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 8 roky(ů)
- Stav změněn z Čeká se na podatele na Čeká se na řešitele
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 8 roky(ů)
Dne 10. 8. byl Adam kontaktován s otázkou, jestli stížnost je správně.
Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před více než 8 roky(ů)
- související s Úkol #1793: Prověřit kauzu SMS jízdenky od společnosti Erika přidán
Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 8 roky(ů)
- Stav změněn z Čeká se na řešitele na Dokončen
Řešeno medializací případu, navíc Adam se domnívá, že mé odvolání bylo postaveno víceméně na vodě.