Podání #19082
uzavřený
Ahoj,
účet na SSO nemá ověřený email, takže se tam nejde přihlásit, resp. kdybys zadal správné heslo, tak tě to vyzve k ověření emailu.
V logu jsem nenašel za poslední 3 měsíce žádný požadavek na změnu hesla na auth.pirati.cz ... jedinou možností je vyžádat si změnu hesla na auth.pirati.cz, ověřit email a následně by to již mělo fungovat.
Zdraví
Martin
- Stav změněn z Nový na Čeká se na podatele
Postupuji podle instrukcí
Na auth.pirati.cz buttonem "zapomenuté heslo", vyplním své ID, objeví se hláška "Byla Vám zaslána emailová zpráva s dalšími instrukcemi", email ale nepřichází. Je tam správná mailová adresa? Není chyba v odeslání pokud není email ověřen? :(
- Stav změněn z Čeká se na podatele na Čeká se na řešitele
- Přiřazeno nastaven na Martin Rejman
Email nastaven ručně na ověření.
Zkus prosím změnit heslo.
- Stav změněn z Čeká se na řešitele na Čeká se na podatele
Přihlášení již funguje i bez ověření mailu. Díky!
- Stav změněn z Čeká se na podatele na Dokončen
- % Hotovo změněn z 0 na 100
Také k dispozici: Atom
PDF