Projekt

Obecné

Profil

Úkol #152

uzavřený

Doplnit vybavení kanceláře

Přidáno uživatelem Jakub Michálek před asi 10 roky(ů). Aktualizováno před více než 9 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
Kategorie:
-
Cílová verze:
-
Začátek:
24.10.2014
Uzavřít do:
% Hotovo:

100%

Odhadovaná doba:
(Celkem: 1.40hod)
Spisová značka:
Pořadí:
Typ práce:
Organizační struktura:
Smlouva:

Dílčí úkoly 5 (0 otevřených5 uzavřených)

Úkol #207: 2 adaptéry pro počítače Lenovo a nabíječku na mobil microusb OdmítnutýJan Loužek24.10.2014

Akce
Úkol #209: Opatřit kancelářské potřebyDokončenJan Loužek24.10.2014

Akce
Úkol #422: Uspořádání nábytku v kancelářiDokončenJan Loužek26.11.2014

Akce
Úkol #444: Zajištění skříní/poliček pro některé dokumenty do kancelářeDokončenJan Loužek27.11.2014

Akce
Úkol #1860: Přestěhování kanceláře kvůli elektroinstalacím.Dokončen03.08.2015

Akce

Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před asi 10 roky(ů)

Prodlužovačky, židle, šanony, kancelářská výbava (fólie), nádobí a příbory do kuchyně, zjistit možnosti kopírování.

Aktualizováno uživatelem Ondřej Profant před asi 10 roky(ů)

Již máme židle, kávovar a na cestě je nádobí.

Aktualizováno uživatelem Ondřej Profant před asi 10 roky(ů)

Dorazilo nádobí a prodlužky. Kavovar funguje :).

Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před asi 10 roky(ů)

Podle pí Soběslavské z odboru volených orgánů máme volný přístup do budovy 24 hodin denně, můžeme si kopírovat materiály (dostaneme kartu, do té doby stačí žádanky s naším podpisem). Výbory se budou asi hlasovat společně.

Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před asi 10 roky(ů)

  • Přiřazeno změněn z Adam Zábranský na 45

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)

  • Přiřazeno změněn z 45 na Jan Loužek

změna uživatele

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)

Zajistit nůžky (nejspíš zápůjčka, mám jich doma spoustu). Nezapomenout v úterý přinést.

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)

Ze skladu [57] zajištěny:

  • 4 šanony
  • krabice papírů
  • euro obaly
  • archivní boxy

Sklad informoval, že standardní postup je výdej materiálů ve výdejové dny, které jsou každé úterý a čtvrtek.

Sklad se nachází téměř přes chodbu, takže tahání těžkých krabic není problém.

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)

Chybí už jen háčky na zeď a ostrý nůž, co vše je možné pořídit jako kancl. vybavení, bude prodiskutováno s paní Soběslavskou.

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)

  • Do kanceláře dorazil technik ohledně repráčků a klávesnice, nicméně zjistil, že už vybavení máme.
  • Poskytl několik kontaktů na další osoby ohledně konkrétních záležitostí: ** Informatické vybavení: p. Kendík (kanc. 563-J = J jako Jungmannova) ** E-mailové schránky: Libor Dvořák ** Technik/instalace vybavení: Jindřich Jirk (měl by se v průběhu dne mimo schůzky zastavit v naší kanceláři)

Diskutovali jsme také o tom, zda máme vlastně přístup k intranetu a co za informatické vybavení potřebujeme (odsud zmíněna jména výše). Konkrétněji černou barvu k tisku a adaptéry (https://redmine.pirati.cz/redmine/issues/207)

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)

Na setkání s pí. Soběslavskou jsme prodiskutovali následující záležitosti:

  1. Schvalování výdajů kanceláře zastupitelů.
  2. Přístup k intranetu
  3. Třídění odpadu.

==================

  1. Kanceláře zastupitelů dosud (výhledově se chystá doufejme změna, jak bylo sděleno), nemohou objednávat prostřednictvím intranetu vlastí vybavení (od šroubků až po nábytek). Tak může činit pouze hospodář. Pro objednávání základního kancelářského vybavení bychom mohli kontaktovat paní Bombarovou (jana.bombarova@praha.eu, J-35) resp. Ševčíkovou (zita.Sevcikova@praha.eu, 144). Pro objednávání čehokoliv, co by mohlo být sporné - toto lze posuzovat individuálně (např. knihy) a řeší to paní Pekárková (iveta.pekarkova@praha.eu, J-470)

  2. Přístup na intranet by měl být zřízen automaticky, stejně jako e-mailové schránky, není potřeba žádná aktivace.

  3. U paní Bombarové lze sehnat barevné (papír/plasty) koše, které jsou automaticky vynášeny jako tříděné úklidovou službou. V případě, kdy bychom měli více odpadu a vyžadovali více třídění, toto by se diskutovalo s Odborem služeb a se společností CDV).

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)

Flipchart byl objednán. V oddělení OVP však informovali, že nemají kontakt na skladníka, a proto se to může zpozdit.

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)

Koupit věc na čištění monitorů.

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)

Koupit kapesníky.

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před téměř 10 roky(ů)

Chybí ručník

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před téměř 10 roky(ů)

do kanceláře bylo přineseno nádobí ze skladu a flipchart

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před téměř 10 roky(ů)

Objednat skartovačku

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před téměř 10 roky(ů)

  • Stav změněn z Nový na Dokončen

Zajištěním ostrého nože a prkénka jsme oficiálně kancelář dovybavili.

Také k dispozici: Atom PDF