Úkol #14469
uzavřený
Přechod – tranzice – z jednoho volebního období do druhého
Přidáno uživatelem Jan Loužek před asi 6 roky(ů).
Aktualizováno před téměř 6 roky(ů).
Popis
Tento úkol shromažďuje informace a další povinnosti, které se týkají fungování zastupitelské kanceláře klubu Pirátů na Nové radnici a jejího fungování do volebního období 2018-2022.
- Předmět změněn z Přechod z jednoho volebního období do druhého na Přechod – tranzice – z jednoho volebního období do druhého
Dne 25. 9. jsem se setkal s J. Soběslavskou. Prý se uskutečnila na MHMP koordinační schůzka, kterou vede I. Pekárková, a která se týká mimo jiné i toho, jak to bude s kancelářemi zastupitelských klubů. Jakmile bude znát závěry schůzky, tak se dozvíme:
- Zda-li máme kancelář vyklidit
- Zda-li dostaneme jinou kancelář po volbách
- Časové lhůty, které se budou tohoto týkat.
Schůzka s ředitelem Maříkem ohledně změny volebního období.
- Rada není touto schůzkou dotčena
- Po volbách se zastupitelé sejdou, ustanoví klub, zvolí předsedu klubu a oznámí paní primátorce a panu Maříkovi (v kopii), že byl ustanoven, dále pak i kdo je sekretářem politického klubu. Lidé budou zaměstnáváni od úterý a od středy, skutečný nástup do zaměstnání v úřadu se ale uskuteční až 14-21 dní po volbách.
- S Odborem hospodářské správy se uskuteční ve čtvrtek 4. října 2018 v 13:00 schůzka, na níž bude kancelář předána úřadu. Poté již nám k dispozici nebude. Do té doby bude třeba odstranit všechny naše věci. Odvezu je do nového Pirátského centra do čtvrtka 13:00 (především archiv spisové služby a další materiály, které zde máme).
- Zastupitelé si mohou odkoupit nějaké vybavení, pokud to ale budou počítače, úřad je musí zformátovat, protože nemá licence na aktuálně přítomný software. Odbor hospodářské správy vypracovává znalecké odhady na to, kolik zastupitelé budou platit.
- Stav změněn z Nový na Dokončen
Kancelář funguje, lidé jsou vybraní, výbory ustanovené a už chybí jen drobnosti.
Také k dispozici: Atom
PDF