Dlouhodobý úkol #10244
Aktualizováno uživatelem Lukáš Bartoň před více než 5 roky(ů)
1 komunikace dovnitř
1.1 pravidelná komunikace se členy, sběr zpětné vazby a podnětů
1.2 komunikace se zájemci o členství, osobní pozvání na akce
1.3 pořádání setkání předsednictva a zájemců o členství s interakcí
1.4 pravidelné informování členské základny, newslettery, fórum
2 komunikace ven (viz dlouhodobý cíl mediální výstupy)
2.1 odpovídání na maily
2.2 reagování na dotazy na fcb
2.3 odpovídání na SZ na fóru
2.4 reagování na telefonáty
2.5 informování občanů, kteří navštíví Pirátské centrum, rozdávání informačních a propagačních materiálů
3 helpdesk
3.1 koordinátor je hlavním informačním zdrojem pro členy i veřejnost, pokud něco neví, tak odkáže nejdříve na příslušný návod a pokud ten neexistuje, tak na odpovědnou osobu, udržuje na ně aktuální kontakty
3.2 koordinátor pomáhá s nastavením projektoru, případně tiskem
Vyřizování mailů, telefonů, osobní přítomnost v krajském Pirátském centru.