Úkol #2345
Aktualizováno uživatelem Ondřej Profant před asi 9 roky(ů)
[Seminář][url] pořádaný parkovací asociací o problematice parkování. Obecně ------ Jednalo se o klasický komerční seminář. Čili mnoho přednášek bylo více reklamou nebo lobbingem než odborným pohledem. Samozřejmě se našlo několik zajímavých výjimek. Za ZHMP se měli dostavit Petr Dolínek, Petra Kolínská a Ondřej Mirovský, avšak nedostavili se. Což je velká škoda, protože mě velmi zajímal jejich pohled. Informace --------- Rozlišení: - Parkování - krátkodobé < 2h - dlouhodobé > 2h - Odstavování - dlouhodobé, řád dnů Problémy: - Řidiči jsou zvyklí parkovat zdarma - Řidiči parkují, kde nemají (čímž vzniká překážka provozu, ohrožení obslužnosti) - Integrace parkoviště do okolí (příjezdy, nájezdy, informace o obsazenosti) Historie: - první parkovací hodiny si vyžádali prodejci, kteří chtěli větší "rotaci zákazníků" Fakta: - Až [30 % provozu][30] 30% provozu generuje hledání parkovacího místa. par. místa [zdroj](http://www.parkingtoday.com/blog/2013/09/30-of-city-traffic-is-looking-for-parking-how-do-you-know-sfpark/) Praha: - Parkoviště u Blanky nemají dobře udělané vjezdy - T-Parking: využití big data pro monitorování parkování [url]: http://www.parkovaciasociace.cz/clanek/180-moderni-parkovaci-dum-a-z-upravene-informace/ [30]: http://www.parkingtoday.com/blog/2013/09/30-of-city-traffic-is-looking-for-parking-how-do-you-know-sfpark/