Úkol #1099
Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před více než 9 roky(ů)
### Mediální strategie Na základě zpětné vazby z tiskové konference plynule přecházíme ke strategii: * posílat dřív pozvánku na očekávatelné akce * mediální plán s očekávatelnými akcemi * dopracování seznamu - obvolávání novinářů * memy – sdílet negativní * využívat více Pirátské listy a vlastní kanály * šablona tiskové zprávy * rozesílat vhodné blogy - jedna věta, která není v blogu * posílat před každým zastupitelstvem stanoviska a co kdo dělá * zmínit v médiích pirátské úterky * výstupy z městkých částí Vypracuje Mikuláš, termín: 9. 3. 2015. ### Roadmap Doplnit pravidelný newsletter, 2 stážisty, vydat a rozdistribuovat pirátské listy ### Revokace usnesení ke zveřejňování smluv 1. Posunuto do května, podle výboru, nyní se na tom podílíme 2. Pro návrh: Všichni