Projekt

Obecné

Profil

Úkol #4111

Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před asi 8 roky(ů)

Petr Třešňák, Josef Janů, Vojtěch Franta (Karlovarský kraj), Martin Jiránek (Královéhradecký kraj) a Jiří Hlavenka (nez.) a Ivo Vašíček (Jihomoravský kraj) se stali novými krajskými zastupiteli a srdečně jim k tomu gratulujeme. Pirátská strana je připravena poskytnout maximální zázemí, know-how. Nyní je třeba zpracovat analýzu pro další směřování. 

 Návrh usnesení: 

 Republikové předsednictvo **ukládá** mediálnímu odboru ve spolupráci s dobrovolníky a odborníky (Marek Nečada, Vítek Šimral, Giuseppe Maiello a spol.) zpracovat analýzu výsledků krajských voleb a předat ji strategickému týmu jako podklad pro budoucí strategii, vše strategii do 14. října 2016.  

 Okruhy otázek 

 1. Jaké výsledky měli Piráti v členění dle samostatné kandidátky a různých koalicí (+ porovnání s výsledkem minule), jaké jsou příčiny zlepšení 
 1. Jaké z toho vyplývají výsledky pro vnímání koalicí s různými partnery (Strana zelených, Změna) 
 1. Jaké byly rozhodující faktory včetně intenzity kampaně (počtu rozdaných Prátských listů, počet uvolněných aktivních kandidátů a jejich čas apod.) a kvality osobností na kandidátce 
 1. Jaký vliv měla kampaň v jednotlivých místech podle typu kampaně 
 1. Identifikujte úspěšné oblasti a kampaně (např. Karlovarský kraj a jeho okolí) a příčiny jejich úspěchu 
 1. Jaká byla finanční efektivita volební kampaně v jednotlivých krajích (náklady/hlas), porovnejte s vybranými velkými stranami 
 1. Analyzujte počet/viditelnost mediálních výstupů Pirátů a jiných stran v předvolebním období 
 1. Jaké byly přesuny voličů mezi jednotlivými politickými stranami 
 1. Jaké byly rozhodující konkurenční výhody hlavních úspěšných politických stran 
 1. S jakým elektorátem máme největší překryv (dle volebního potenciálu, lze si vyžádat výzkumy Medea/STEM) a kde se nám podařilo potenciál realizovat, jaké jsou doporučené taktiky pro soutěž s jednotlivými stranami (ANO, ČSSD, TOP09 apod.) 
 1. Navrhněte v návaznosti na zjištění doporučení pro budoucí strategii

Zpět