Projekt

Obecné

Profil

Návrh #4532

otevřený

Testování hesel kampaně na členech

Přidáno uživatelem Martin Duška před téměř 8 roky(ů). Aktualizováno před téměř 8 roky(ů).

Stav:
Nový
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
-
Cílová verze:
-
Začátek:
07.12.2016
Uzavřít do:
28.02.2017 (více než 7 roky(ů) pozdě)
% Hotovo:

0%

Odhadovaná doba:
Organizační struktura:
Ne

Popis

Ahoj. V kampani je třeba držet se pár výrazů, které se neustále opakují dokud se s nimi neztotožní voliči a nezačnou je sami užívat.

sound bite. Kousavý zvuk, heslo- yes we can, pirát ví. Hlavní heslo které podporuje message celou kampaní.

Nálepka protivníka. Označení protivníka slovem, kterého se štítí. Vzhledem k tomu že se domluvilo užívání negativní kampaně, tak by jsme to měli zvážit.
Například: maturant Chovanec. Krátké, v nejlepším případě rýmované označení (Coca Cola).

Testování na členech by nám mohlo pomoci vyprofilovat finálně užitá hesla do ostré kampaně která se libí, popřípadě je pak zkonzultovat s PR poradci.

Také k dispozici: Atom PDF