Akce
Dlouhodobý úkol #45079
otevřenýDlouhodobá práce s nováčky
% Hotovo:
0%
Typ práce:
Organizační struktura:
Ne
Smlouva:
Popis
Tento dlouhodobý úkol má tyto cíle:
- Sjednocení práce a komunikace se zájemci: Zajistit jednotný přístup k prvotní práci a komunikaci se zájemci.
- Přehlednost pro vedení: Udržovat jednotný přehled pro předsednictva, PO a další orgány.
- Zaznamenávání historie: Ukládat historii práce s kontakty na našich systémech pro přehled a možnost zástupu a předání novým koordinátorům/předsednictvům.
- Statistické přehledy: Vést dlouhodobé statistické přehledy a pracovat s nimi pro další rozhodování.
Úkol k těmto cílům významně přispívá, proto prosím o jeho pravidelnou aktualizaci.
Základní principy:¶
- Aktualizace zájemců: Udržujte aktuální stav zájemců přes transakční historii (v detailu osoby).
- První kontakt: První zprávy odesílejte přes systém Chobotnice.
- Použití šablon: Využívejte vzorové e-maily a zprávy od kolegů (můžete vytvářet vlastní šablony, používat vzorové, nebo kopírovat zprávy od kolegů).
- Telefonní kontakt: Nebojte se volat zájemcům – telefonický kontakt je často efektivnější než e-mailová komunikace a snižuje riziko, že zpráva skončí ve spamu.
- Pravidelná práce: Každý den věnujte chvíli práci s nováčky – rychlý první kontakt zvyšuje pravděpodobnost úspěšného zapojení.
1) Nově registrovaní¶
- Deaktivace botů: Identifikujte a deaktivujte účty botů (poznáte je obvykle podle nesmyslného telefonního čísla). POZOR: Deaktivujte pouze boty, ne reálné osoby.
- Kontaktování zájemců: Kontaktujte nově registrované zájemce přes zprávy v Chobotnici. (Zájemcům, kteří nedali souhlas s kontaktováním, bude generován automatický e-mail).
2) Práce s žádostmi o ověření, členství a RegP¶
- Přiřazení správného místního sdružení: Po kontaktu se zájemcem určete správné místní sdružení, kam zájemce patří. Pokud zájemce neví, kam spadá, přesuňte jeho žádost do správného místního sdružení před jejím předáním předsednictvu.
- Ověření totožnosti: Ověřte totožnost zájemce před předáním žádosti předsednictvu (Koordinátor má pravomoc totožnost ověřit sám).
- Aktualizace žádostí: Udržujte aktuální stav žádostí a transakční historie. Pokud je zájemce neaktivní, označte jeho žádost jako neaktivní a důvod uveďte do transakční historie.
Zde brzy přibude i video návod.
Akce