Napsat úvod je vždycky nejtěžší. Do počítače jsem si nainstaloval odpočítávání, kolik času zbývá do voleb. Ještě před pár měsíci jsem si nemyslel, že volební kampaň může být tak zatraceně náročná. Je to přesně tři týdny, kdy jsem se ráno probudil a nemohl se hnout. Po deseti srpnových dnech intenzivní dřiny na koaličních listech, nočních kontrolách sazby, neuvěřitelnému amatérismu koaličních Starostů, strachu z toho, že něco neodevzdám včas se s tím tak trochu dalo počítat.
Rád bych řekl, že mně následná dovolená přišla vhod. Ano, trochu jsem si odfrknul a sebevzdělával se ve výkonnostním marketingu na sociálních sítích. Od té chvíle totálního vyčerpání jsem stále bez šťávy a energie, nemůžu spát, jsem unavený. Upřímně… padla na mě i docela těžká demotivace. Řekl bych, že v tomhle podle mě zaspala i centrála, protože podcenila práci s lidmi vevnitř strany. O to víc jsem rád, že aspoň zde na Vysočině si s Ondrou a Barčou pomáháme, co to jde.
Už jsem se vybrečel, tak můžeme jít dál. Zbývá něco málo více než měsíc do voleb a je potřeba pořádně rozjet sociální sítě. Už pár týdnů na nich zvětšuji intenzitu a na organický dosah bez reklamy to není špatné. Samozřejmě nejvíc táhnou fotografie, videa a infografiky. Facebook automaticky vyzdvihuje nové funkce, takže je na zvážení, zda častěji nevyužívat například živá vysílání, IGTV, rotující formáty atd.
S tím souvisí i to, že budu muset hodně pracovat s facebookovou reklamou, analytikou, s personami. Tím chci říct, že vydávání webových článků omezím na ty nejdůležitější tak, abych se mohl naplno věnovat právě sociálním sítím. Je toho potřeba ještě hodně udělat, nejenom tedy na Facebooku, ale také na Instagramu, částečně i Twitteru.
Budu makat, co to půjde. Víru jsem zatím netratil, takže stále věřím, že Babiše do těch tepláků dostaneme.