Report zastupitele Josefa Vlacha:
Ještě za mého působení jako předsedy komise se podařilo zajistit podporu napříč odbory, a tedy zde byla vůle a podpora začít vše připravovat k realizaci (připravit zadání na výběr nového nebo úpravu stávajícího SW na správu a vyhodnocování grantů). Pak se do toho střihlo (jaro 2019). Pan Míth (gesce IT) převzal iniciativu a na podzim vypsal výběrko na dodávku SW. Jelikož zadání neprošlo ani IT komisí a ani dotační komisí, domnívám se, že zadání bylo dosti žalostné (vyžádal jsem si ho, ale zatím nedostal).
Čekal jsem, jak se situace vyvine a až po lednovém sondování a urgencích, v jakém je to vše stavu, jsem se dozvěděl, že se prý přihlásila jen jedna společnost, a tedy začátkem února výběrové řízení na dodávku SW zrušili, uchazeč tedy nebyl vybrán. Nevím co za tím je, každopádně dění okolo výběrka dále sleduji.
Nehledě na výše uvedené, jsem v kontaktu s Prahou 3, kde mám 3.3. schůzku nad SW pro správu dotací – mají hotový systém, který by se klidně mohl uplatnit i u nás na P4 – uvidím v jakém je stavu a zdali by byl vhodný i pro potřeby P4.