Zápis z jednání na odboru kultury
Účastníci: Ing. Radka Šimková, Ing. Jana Lorencová, Jan Příbramský, Martin Mareda
Obě účastnice se neshodly na tom, jak by to dle odboru kultury mělo vypadat. Paní Šimková se klonila k menší variantě, paní Lorencová naopak na větší variantě. Od toho se odvíjely i nápady na využití. Tohle jasně že bude politické rozhodnutí, ale mít vyjádření od těch, kteří by to měli provozovat, je důležité.
(Pozn. hříšná myšlenka vlasstního subjektu na kulturu alá Písek byla přijata rozpoluplně, pokud by ale správa majetku byla pomocí OSM a Kultura by řešila náplně, tak by to dle mě dávalo smysl)
Je tedy potřeba rozhodnout o kapacitě - já osobně se klaním k počtu okolo 250lidí s dostatečným komfortem s revitalizací první stage tak, aby bylo možné etapizovat - zázemí, záchody, kiosek atd..
Řešila se otázka provozu ve smyslu - že až na výjimky - nebude zajímavé tam dělat placené akce (vyjma dobrovolného vstupného), protože oplocení atd. je finančně náročné. To dává smysl.
Byla shoda na letním kině - provozovaném TZMT tedy kinem
Dále pak návrhy na akce v rámci města: Den dětí, Den Městské Policie,
Další návrhy na "komfortizaci" areálu: Pítko, Rozšíření dětského hřiště, workout - To Do: V jakém stavu je infrastruktura
Nutnost - ideálně celosezónního ozvučení na pronájem by bylo prima - To Do: Rozpočet technického vybavení
Určitě bude potřeba vyřešit parkování, podélné, někde nahoře jako odstavné i pro centrum města? - To Do: Schůzka na odboru dopravy
Jiná dopravní dostupnost - například posílení linky 30, nebo změna řádu některých linek 60/61 - To Do: Je tohle reálné? Páteční, sobotní večerní spoje?
Co s druhou stage - padl návrh na altánek na oddávání, který chybí. Za mě prima návrh. Jinak druhá stage nedává smysl vůbec.
Další problematika je narovnání majetkových vztahů mezi městem, SLMT atd. Třeba jen smluvně - ne převody majetků, jen kdo bude za co zodpovědný a mít ve správě.
Je potřeba spočítat předpokládané provozní náklady - To Do: Kdo spočítá?