Podání #12564
uzavřený
Jako hospodář TO souhlasím s proplacením.
Hele, proč to vůbec chceme platit? Při většině z mých posledních návštěv v PiCe net buď vůbec nefungoval, nebo byl k nepoužití. Navíc u všech normálních dodavatelů se faktury za internet platí zpětně, s tímhle je jenom práce navíc...
Na nějaké srozumitelné vyjádření. Zajímá mě, proč a) platíme za službu, která nefunguje dobře a b) dostáváme k proplacení zálohové faktury, když to v tomto businessu není standard a přidává to práci.
Jaromír Beránek napsal:
Na nějaké srozumitelné vyjádření. Zajímá mě, proč a) platíme za službu, která nefunguje dobře a b) dostáváme k proplacení zálohové faktury, když to v tomto businessu není standard a přidává to práci.
A) opravdu jsme si jisti, že to, že nefunguje internet, je způsobeno tím, že je vadná služba od poskytovatele ? Osobně si myslím, že je spíše problém s naší wifi ve chvíli, kdy je tam příliš mnoho lidí.
B) způsob platby bude IMHO domluven ve smlouvě. Můžeme to zkusit změnit ...
Více informací nemám.
Zde tedy jen upozorním, že již nám přišla druhá upomínka pro tuto platbu. Pokud se chceme odpojit úplně, měli bychom asi třeba tu smlouvu vypovědět.
Zdraví, M.
Jelikož tu smlouvu budeme zítra vypovídat, protože končí nájem ke konci srpna, asi už nemá moc smysl to řešit. M.
- % Hotovo změněn z 0 na 90
- Stav změněn z Nový na Čeká se na podatele
Proplaceno, čeká na doplnění konečné faktury.
- Stav změněn z Čeká se na podatele na Dokončen
Také k dispozici: Atom
PDF