Úkol #20432
Aktualizováno uživatelem Michal Macek před více než 5 roky(ů)
**Nápad** MS nedisponuje daty, kdo nás vlastně volil a proč. Taková data by pomohla efektivněji cílit na naši cílovou skupinu. **User story** Z pohledu člena MS; abych mohl zefektivnit naši kampaň ve volbách do PSP a příštích komunálních volbách, chci vědět, kdo jsou lidi, pro které jsou Piráti dobrá volba. Chci vědět, kde jsou naše silné stránky (tj. proč nás lidi volí). **Kontext** Data nenahradíš. **Politické řešení** V podstatě jsou tři, od nejlevnějšího po nejdražší: 1) Crowdsourcing - nevyýhodou je, že data je relativně těžké získat a budou obrazem jen výseku skupiny. 2) Prosadit na úrovni kraje. 3) Zadat průzkum profíkům a financovat ze svého. **Programová opora** **Spojenci** pro variantu 2 další MČ **Odpůrci** asi nejsou **Navrhované kroky (milníky)** **Odhad celkových nákladů** 80-120 tis., ideálně ne z našeho rozpočtu **Mediální rizika** Někdo by mohl říct, že začínáme být populisti. **Předpokládané výsledky** Efektivnější kampaň + podnětná zpětná vazba od občanů.