Řízení #42253
Aktualizováno uživatelem Pavel Štěpánek před více než 1 rok
Sestavení rozpočtu pro dané volby, včetně rozpadu na jednotlivé záměry a předložení ke schválení volebnímu výboru, případně republikovému výboru, dle vnitřních předpisů strany. záměry. Obvyklé kategorie: personální - náklady na mzdy a odměny průzkumy - náklady na předvolební průzkumy témat, strategie apod. online - online propagace na sítích outdoor - billboardy, bannery a další venkovní reklama video - produkce předvolebního videa print - reklama v tiskových médiích kontaktní - náklady na kontaktní kampaň, eventy a kandidátské tour merch - propagační předměty, trička a další.. informační materiály - noviny, letáky, brožury apod. provozní - náklady na provoz štábu, kancelářský a spotřební materiál apod. ostatní, rezerva - rezerva by měla dělat vždy zhruba 10% celkových nákladů