Projekt

Obecné

Profil

Řízení #42253

Aktualizováno uživatelem Pavel Štěpánek před 12 měsíc(ů)

Sestavení rozpočtu pro dané volby, včetně rozpadu na jednotlivé záměry.  
 Obvyklé kategorie: 
 personální - náklady na mzdy a odměny 
 průzkumy - náklady na předvolební průzkumy témat, strategie apod. 
 online - online propagace na sítích 
 outdoor - billboardy, bannery a další venkovní reklama 
 video - produkce předvolebního videa 
 print - reklama v tiskových médiích 
 kontaktní - náklady na kontaktní kampaň, eventy a kandidátské tour 
 merch - propagační předměty, trička a další.. 
 informační materiály - noviny, letáky, brožury apod. 
 provozní - náklady na provoz štábu, kancelářský a spotřební materiál apod. 
 ostatní, rezerva - rezerva by měla dělat vždy zhruba 10% celkových nákladů

Zpět