Úkol #5146
Aktualizováno uživatelem Jerry Kameň před téměř 8 roky(ů)
Mediální odbor potřebuje obecnou metodiku pro své vnitřní fungování pro efektivní a rychlé fungování, zapojení nových členů a sympatizantů a průběžné zlepšování výsledků své činnosti. Rozpadnout, zprioritizovat a dodefinovat přínosy jednotlivých bodů uvedených níže: * ÚKOL: *Vzájemná komunikace* Zpracování - Do příštího MO výstupy - Definovat styl komunikace na soc. sítích - na co si dát pozor, formát a tón příspěvků, pod jakým účtem komentovat a za jakých okolností - domluvit se s **aktuálními správci FB + další?** na konkretizaci jednotlivých bodů (co ano, co ne). Jak pokrýt čas, aby byl na FB ideálně stále někdo online. Komu říct, když dopředu víme, že budeme něco chtít dát na FB - Plánování výstupů (např. po zastupitelstvu atp.) * ÚKOL: Princip fungování - zpracování - Definovat *formáty mediální výstupů* (co kdy a jak se dělá TZ, FB, twitter post atp.) - cíl je shoda na způsobu práce bez zbytečných chyb. Stanovisko = musí projít schválením KF nebo CF, ostatní pouze komentář nebo poukázání - je třeba vyjasnit hranici, co je možné vypustit bez schválení/diskuze/hlasování. Hranice = musí zatím být konkrétní člověk anebo to vyplývá ze schválených stanov/programu/atp. Kdo bude rozhodovat, jestli uděláme TZ, FB post, post centrálního MO, parlamentní listy, pirátské listy, call novinářům atp. - rozhodne vedoucí MO + ÚKOL: Vypracovat metodiku pro Duplikování aktualit z FB, aktuální informace ze zastupitelstev a vnitřního fungování KS JmK na Twitteru - **Radek** * ÚKOL: *Vzájemná komunikace* Zpracování - výstupy - Definovat styl komunikace na soc. sítích - na co si dát pozor, formát a tón příspěvků, pod jakým účtem komentovat a za jakých okolností - domluvit se s **aktuálními správci FB + další?** na konkretizaci jednotlivých bodů (co ano, co ne). Jak pokrýt čas, aby byl na FB ideálně stále někdo online. Komu říct, když dopředu víme, že budeme něco chtít dát na FB - Plánování výstupů (např. po zastupitelstvu atp.) * ÚKOL: Vypracovat podrobnější popis jednotlivých rolí pro co nejsnadnější zapojení - Projektový atlas - část za MO, překryv s PO a aktuálními věcmi - Jerry to vykopne, Radek to okomentuje a pak to zmergujeme * ÚKOL: Zdroje: Vytvořit metodiku pro mediální práci **MS** a spolupráci s MO - režim komunikace s MS + zaškolení v jaké podobě nám mají předávat výstupy (v únoru pojede Radek do Znojma, v kontaktu je i s Lomničákama) * ÚKOL: Cíle: vypracovat metodiku měření úspěšnosti jednotlivých aktivit v kontextu dosahování cílů pro jejich hodnocení a další rozvoj + ÚKOL: Vypracovat analytickou metodologii (Analýza dopadů mediální činnosti na veřejnost, média, cílové skupiny ) - Radek Holomčík * ÚKOL: Vytvořit metodiku tipování a přerozdělování informací ohledně kauz od investigativců/aktivistů (navazuje na Piráti aktivistům) - identifikace vhodných aktivistů - Radek Holomčík + naplánpovatc oslovení potenciálních aktivistů a v druhé dobrovolníků * ÚKOL: Vypracovat podrobnější popis jednotlivých rolí pro co nejsnadnější zapojení - Projektový atlas - část za MO, překryv s PO a aktuálními věcmi - Jerry to vykopne, Radek to okomentuje a pak to zmergujeme