PSP - střednědobý cíl #33524
Aktualizováno uživatelem Daniel Altman Galuszka před asi 4 roky(ů)
**Střednědobý cíl: Nový web poslaneckého klubu** **User story:** Jako občan a volič Pirátů chci mít přehled o práci poslaneckého klubu. Chci vědět, co poslanci dělají, čeho dosáhli, čeho nedosáhli a případně proč, jak nakládají s veřejnými prostředky. **Kontext:** Pirátský web začíná být kvůli množství agendy trochu nepřehledný a vyhledávat na něm informace přímo jen o poslancích se zdává komplikované. Blíží se další sněmovní volby a proto je zapotřebí mít připravený přehledný web, zaměřený čistě a jen na práci poslaneckého klub. Právě prezentace výsledků je jedním u hlavních pilířů propagace Pirátů v předvolební kampani. Jako *digitální strana* si pak nemůžeme dovolit mít neprofesionální webovou prezentaci. **Politické řešení:** Vytvoříme funglnový web. **Programová opora:** Nepotřebujeme. **Spojenci a odpůrci:** *Spojenci* jsou všichni, kteří chtějí informace o poslaneckém klubu Pirátů. *Odpůrci* jsou lidi z TO, kterým to pravděpodobně spadne na hlavu a nebudou to chtít dělat. **Navrhované kroky (milníky):** 1) Dát dohromady představu, jak by to mělo vypadat (Lukáš Kolářík + PPK) 2) Dat si schůzku s TO a zjistit, jaké mají kapacity (případně najít jiného dodavatele). 3) Předat dodavateli obsah webu a pravidelně hlídat termíny (milníky). 4) Odzkoušet (betatestovat) web. 5) Mediálně odprezentovat spuštění webu. **Odhad celkových nákladů:** Záleží na dodavateli. Při průměrné sazbě 400 Kč/h při obdobné práci se suma může vyšplhat na 20 000 Kč. **Mediální rizika:** Web nebude fungovat, bude chybový, bude pracovat se zastaralými nebo neúplnými informacemi. Bude předražený. **Předpokládané medializované parlamentní výsledky:** Piráti transparentně informují veřejnost o svých dosažených výsledcích na půdě Poslanecké sněmovny.