Projekt

Obecné

Profil

Úkol #2635

Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před více než 7 roky(ů)

Chceme dát dohromady lidi, kteří budou točit na kameru, sehnat kameru a dělat další dobrá videa jako bylo [video o Bémovi](https://www.youtube.com/watch?v=iv40gVTGHqQ). Spolupracovat by na tom mohl např. Štěpán Kuchta, Jan Loužek a Tomáš Murňák. Výstupy by byly publikovány na stranickém kanálu.  

 Videa nám hodně chybí v kampani a přitom je to stále populárnější formát. V mladší cílovce 18-40 se odhaduje, že bude video online srovnatelné s vlivem TV (viz [trend](http://tubularinsights.com/online-video-webinar/), který je ale zpožděný, a [zde](http://tubularinsights.com/video-marketing-statistics-media-brands/)). Podstatné je, že na 85 % videa na facebooku se lidé dívají bez zvuku (srovnej podobně i gify), nejpopulárnější je komedie, zprávy a hudba. Finančně a celosvětově je podíl videa na marketingu cca 20 %. 

 [Wiki stránka aktivity](https://redmine.pirati.cz/projects/kspraha/wiki/Videot%C3%BDm)

Zpět