Úkol #3380
Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před asi 8 roky(ů)
**Zadání:** Zpracujte plán kampaně pro sněmovní volby v roce 2017. Kampaň bude propagovat naše náš volební témata (která vypadnou z programu program a průzkumu) a osobnosti. naše kandidáty. Plán bude zpracován realisticky, podle standardních dokumentů v plánování kampaně (viz např. [zde](https://www.ndi.org/files/Political_Campaign_Planning_Manual_Malaysia_0.pdf) a [zde](http://www.ku.ac.ke/actil/wp-content/uploads/2015/07/CAMPAIGN-MANUAL-ENAGAGE-AND-WIN.pdf)). Plán bude vycházet z toho, kolik voličů je třeba pro získání mandátu, rozpočteno podle krajů i na každého člena/příznivce. Kampaň zohlední [poučení z analýzy krajských voleb 2016](https://redmine.pirati.cz/projects/anal/wiki/Kraje2016). kampaně. Hlavní částí kampaně bude kontaktní kampaň a propagace celostátního lídra (turné), lídra, DIY kampaň postavená na aktivizaci dobrovolníků a příznivců a zvládnutí okrsků. příznivců. Kampaň zváží propagaci a využití dostupných legálních možností propagace (např. okrskové volební komise, volné plakátovací plochy, soutěž jako v eurovolbách). plochy). V plánu budou konkrétní typy akcí a způsob využívání sociálních sítí a e-mailovací kampaně (ideální by bylo získat pro spolupráci nějaké e-mailového guru), videa a virální obrázky. Pokud chceme několik billboardů, je třeba je zamluvit ještě v roce 2016. sítí, složení volebního štábu apod. Plán kampaně bude řešit také get-out-to-vote kampaň čili mobilizaci příznivců Pirátů, aby nám dali 20 minut a došli k volbám. kampaň. Bude navrženo financování kampaně (fundraising, crowdfunding, rozpočet) a zvážena výhodnost spolupráce s marketingovou agenturou. Návrh bude předložen republikovému předsednictvu a následně projednán republikovým výborem. Některé aktivity z plánu jsou vyčleněny zvlášť (volební manažer, průzkum apod.), protože je třeba začít výborem spolu s nimi hned. Plán bude mít podobu konkrétních úkolů rozdělených mezi členy volebního štábu a úkoly budou přidány do celostátního plánu. rozpočtem na rok 2017. Tým: Mikuláš Ferjenčík (vedoucí týmu), Ivan Bartoš, zástupce administrativního odboru Spolupráce: parlamentní tým, mediální odbor **Výstup:** Plán parlamentní kampaně (dokument)