Projekt

Obecné

Profil

Podání #9668

uzavřený

kontakty pro veřejnost - telefon a mail info

Přidáno uživatelem Martin Kučera před asi 6 roky(ů). Aktualizováno před více než 4 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Urgentní
Přiřazeno:
Kategorie:
-
Začátek:
27.02.2018
Uzavřít do:
03.03.2018
% Hotovo:

0%

Odhadovaná doba:

Popis

Zdravím MO,
vzhledem k faktické náplni práce obsluhy telefonického kontaktu pro veřejnost a mailové adresy info@pirati.cz (99,9 % došlých mailů jsou dotazy veřejnosti podobného typu jako např. dotazy na našich FB stránkách, kteréžto mají být vyřizovány odpovídači z MO) je žádoucí, aby obsluha těchto dvou kontaktních kanálů přešla pod mediální odbor.
Prosím tedy o sdělení, komu předat SIM a na koho přesměrovat info, tak aby změna proběhla nejpozději 4. 3. Po tomto datu přestane současný dobrovolník zmíněné kontakty obsluhovat.

Aktualizováno uživatelem Martin Kučera před asi 6 roky(ů)

Takže jelikož jste se neobtěžovali sdělit jméno, bude info@pirati.cz přesměrován na asistenta MO Jiřího Hoskovce.

Aktualizováno uživatelem Jiří Hoskovec před asi 6 roky(ů)

Po domluvě s klubem bude info@pirati.cz přesměrováno na momentálně využívaný mail odpovídačů. Martin Kučera informován a instruován, přeposílání bude večer nastaveno.

Aktualizováno uživatelem Jiří Hoskovec před asi 6 roky(ů)

  • Přiřazeno nastaven na Martin Kučera

Martine, jak to prosím tebe vypadá s přesměrováním mailu způsobem, jak jsme se domluvili v pondělí?

Bez problémů a zdržení jsi přesměroval veškerou příchozí poštu do mé schránky, aniž bys o tom mě, Mikuláše či kohokoliv z MO informoval. Ale už třetí den ti trvá přesměrovat info@pirati.cz tam, kam jsme se domluvili.

Já nemám kapacitu ani jakýkoliv mandát vyřizovat příchozí pirátské maily. Ale současný stav a zaspamovaná schránka mi brání vykonávat práci, kterou pro Piráty a mediální odbor dělat mám.

Dej prosím vědět, v jakém stavu je přesměrování a na čem to vázne.

Aktualizováno uživatelem Martin Kučera před asi 6 roky(ů)

Jiří Hoskovec napsal:

Martine, jak to prosím tebe vypadá s přesměrováním mailu způsobem, jak jsme se domluvili v pondělí?

Čekám až to TO přenastaví. Na své straně jsem potřebné kroky učinil.

Bez problémů a zdržení jsi přesměroval veškerou příchozí poštu do mé schránky, aniž bys o tom mě, Mikuláše či kohokoliv z MO informoval.

Neklaď za vinu mně, že se nikdo z MO 6 dní nepodíval do podatelny (nebo podíval ale neobtěžoval se s reakcí).

Ale už třetí den ti trvá přesměrovat info@pirati.cz tam, kam jsme se domluvili.

Opakuji že to už nezávisí na mně.

Já nemám kapacitu ani jakýkoliv mandát vyřizovat příchozí pirátské maily. Ale současný stav a zaspamovaná schránka mi brání vykonávat práci, kterou pro Piráty a mediální odbor dělat mám.

Opravdu ti mám věřit, že si nedovedeš nastavit filtr, který by maily poslané na info házel do zvláštní složky? Pak by ti v práci nic nebránilo.
A co se týče mandátu, správně nastavený filtr by ty maily dokonce automaticky přeposílal tomu, kdo mandát na odpovídání má.

Dej prosím vědět, v jakém stavu je přesměrování a na čem to vázne.

Viz výše, nastavení musí dokončit TO.

Aktualizováno uživatelem Jiří Hoskovec před asi 6 roky(ů)

Martine, kdo to řeší za TO? Jak to s tím vypadá?

Nekladu ti za vinu, že se nikdo šest dní nepodíval do podatelny. To je naše chyba. Ale mohl si taky mě nebo Mikulášovi napsat email/zavolat, že tu máš nevyřízené podání.

Co mi vadí je, žes mě nijak nekontaktoval a neřekl mi, že se chystáš můj mail takhle použít. Dozvědět se o tom zpětně tím, že mám náhle mailbox zahlcený stovkama "Fwd:Fwd:Fwd Konečně pravda o pseudokoncentráku v Letech" myslím není komunikační standard, který chceme v Pirátech držet. To je to jediný, co ti kladu za vinu, stejně jako ty právem kladeš nám, že jsme tvé podání přehlédli. Ale tak co se stalo se stalo, pojďme to hlavně co nejdřív přenastavit.

Ad Filtry, když si vyfiltruju vše z info@pirati.cz přijdu i o tvoje a pražské newslettery-)

Prosím, dohlédni na urgentní vyřešení s TO.

Aktualizováno uživatelem Martin Kučera před asi 6 roky(ů)

Zdá se, že přesměrování už je vyřešeno, aspoň tedy na archivační mail už to od včerejšího večera chodí, takže prosím o potvrzení, že to chodí i na poslanecký sekretariát.

A dál prosím o informaci, jak to vypadá s předáním simky pro kontaktní telefon. Dle zápisu z pondělního zasedání RP "Zajištění telefonického kontaktu pro veřejnost přebírá Mikuláš Ferjenčík, který byl o této skutečnosti RP informován." ale zjevně se tak dosud nestalo, tj. ten telefonický kontakt pro veřejnost, který máme na webu uveden, už skoro týden nefunguje. Tuhle situaci je třeba okamžitě napravit.

Aktualizováno uživatelem Mikuláš Ferjenčík před více než 4 roky(ů)

  • Stav změněn z Nový na Dokončen

Také k dispozici: Atom PDF