Projekt

Obecné

Profil

Schůzka #9445

uzavřený

Schůzka ohledně okruhu

Přidáno uživatelem Viktor Mahrik před téměř 7 roky(ů). Aktualizováno před téměř 7 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
-
Kategorie:
-
Cílová verze:
-
Začátek:
07.02.2018
Uzavřít do:
% Hotovo:

0%

Odhadovaná doba:
2.50hod
Spisová značka:
Osoba:
Viktor Mahrik
Organizační struktura:
Ne
Datum:

Popis

Přítomní:
Viktor Mahrik,
Michal Novák - Piráti Praha 8
Romana Bocková - Praha 6
Karla Polydorová - Platforma za kvalitní dopravní infrastrukturu (zastupitelka z Horních Počernic)
Gabriela Lněničková - Platforma za kvalitní dopravní infrastrukturu (občanka Suchdola)
Ing. Josef Tomeš - Platforma za kvalitní dopravní infrastrukturu (Praha 8 - Dolní Chabry)
Michala Štěpán -
Láďa Kerleha - Automat

MĚSTSKÝ OKRUH
Ing. Dostavba Vysočanské radiály z Balabénky na Hloubětín - taky zbytečné zahloubit.
Pelc-Tyrolka - Balabenka - Zatunelování je zbytečné, v tom se asi shodneme (ing. Tomeš a MŠ).
Rozšíření Průmyslové - namísto dostavby městského okruhu z Libně do Hostivaře.
Po dostavbě D11 (Hradec - Olomouc) a Dálnice do ČB, intenzita na Pražském okruhu vyroste.

Břevnovská radiála - Vypich je zátka. Břevnovská radiála by byla v tunelu vedle. Hlavní směr včetně tramvaje strčit pod zem.
Udělat opatření na Břevnově, tramvaj pod zem, aby se auta mohla pustit do Strahovského tunelu

SKOP (Pražský okruh) - Smyslem je oddělit tranzitní a městskou dopravu. Má sloužit zejména tranzitní (dálkové osobní a nákladní dopravě). Čili mělo by to vést mimo území hl. m. Prahy (regionální varianta), aby se to nemíchalo. V r. 2014 byla zadaná studie proveditelnosti (říct si o detaily a podat 106 na ŘSD). ŘSD na základě zpracovaných studií zahájí jednání s Prahou a SČK a zahájí jednání o variantách. Je třeba zpracovat studii variantních řešení (metodou multikritariálního hodnocení)se studiemi proveditelnosti.
Memorandum o spolupráci při realizací obchvatů obcí mezi komunikacemi D8 a R7 - Mělo se to dát do silnic první třídy, mělo se zahájit v r. 2018. Ťok zrušil zařazení do silnic první třídy, čímž se přišlo o peníze z EU a ještě zrušili výkup pozemků kolem silnice (na zeleň). Na zákrok Zemana se předaly peníze SČK (čimž to přešlo z Ministerstva na kraj a celé to uslo).
Na vnějším okruhu se asi víceméně shodneme - je třeba vypracovat varianty.

ÚKOL: zajít za Poslancem ať interpeluje Ministerstvo dopravy ohledně memoranda

Automat: Je třeba se bavit o komplexu dopravy celkově (pěší, hromadná, cyklistická).
Městský okruh pro všechny - Blanka II, pokud se nezruší celá, tak asi bude tak jak je. Radlická radiála způsobí zácpu u Lihovaru.

Mýto je třeba projednat i na úrovni legislativy (navštívit poslance).

Aktualizováno uživatelem Viktor Mahrik před téměř 7 roky(ů)

Přidávám dolnění z Platforma za kvalitní dopravní infrastrukturu, abychom to měli přesné.

MĚSTSKÝ OKRUH
Návrh opatření do doby výstavby schváleného Městského okruhu :

  • trasu MO realizovat ve stávajícím dopravním koridoru v úseku Pelc Tyrolka - MÚK U Kříže (Povltavská, směr Balabenka) ve variantě povrchové (nikoliv tunelové). Důvodem jsou geologické podmínky.
  • dokončit výstavbu Vysočanské radiály k MÚK U Kříže od MÚK Kbelská v povrchové variantě (nikoliv tunelové). Zatunelování je zbytečné, v tom se asi shodneme (Ing. Tomeš a MŠ). Tunelová varianta je s ohledem na geologické podmínky riziková. Výstavba této radiály sníží dopravu V Holešovičkách, na Kbelské (přes Prosek) a na Liberecké.
  • Průmyslovou (tzv. Průmyslový okruh) v úseku MÚK Kbelská-křižovatka Kolbenova-křižovatka Poděbradská přestavět tak, aby trasa byla vedena mimoúrovňově v křížení s Kolbenovou Poděbradskou. Modernizaci a přestavbu Průmyslové od MÚK Českobrodská realizovat v návaznosti na přípravu a výstavbu MO, Hostivařské spojky a přeložku silnice I/2.
  • Břevnovská radiála - do doby výstavby Břevnovské radiály prověřit možnosti zprůjezdnění křižovatky Vypich (např. zvážit mimoúrovňové řešení pro hlavní směr dopravy- Bělohorská).
  • Patočkova ulice-pro zlepšení bezpečnosti a plynulosti dopravy zvážit mimoúrovňové řešení pro odbočení tramvaje před Patočkovou do Bělohorské.

SOKP (Silniční okruh kolem Prahy):

  • smyslem je oddělit tranzitní a městskou dopravu. Má sloužit zejména tranzitní (dálkové osobní a nákladní, zejména kamionové, dopravě). Okruh by měl vést mimo území hl. m. Prahy (regionální varianta), aby nedocházelo k mísení místní a tranzitní dopravy.
  • V roce 2014 byla MD a ŘSD ČR zadaná studie vyhledávací a studie proveditelnosti (dle 106 lze o studii požádat ŘSD). Na základě těchto zpracovaných studií ŘSD dosud nezahájilo jednání s Prahou a SČK o tomto variantním řešení.
  • Je třeba zpracovat studii variantních řešení (metodou multikriteriálního hodnocení) pro obě varianty (A-ZÚR a Regionální).
  • V roce 2014 bylo podepsáno Memorandum o spolupráci při realizaci obchvatů obcí (silnice II/240) mezi dálnicemi D8 a D7. Bylo připraveno převedení této komunikace do silnic I. třídy- možnost financování z dotací EU. K Memorandu se připojil i hejtman SČK Petera. Po nástupu ministra dopravy Ťoka byla příprava a realizace ponechána na kraji a tím došlo ke zpoždění přípravy a realizace. Realizace této přeložky by odvedla tranzitní, zejména kamionovou dopravu v severozápadní části Pražské aglomerace.
  • Na vnějším okruhu se asi víceméně shodneme - je třeba vypracovat posouzení variant.

Aktualizováno uživatelem Viktor Mahrik před téměř 7 roky(ů)

  • Stav změněn z Nový na Dokončen

Také k dispozici: Atom PDF