Vyplňování formuláře jsem si uložil k doplnění/upravení. Patrně nelze již vstoupit do odeslaného, tedy upravuji zde, v tomto okně.
K bodům, podle písmen § 7 Náležitosti přihlášky projektu:
a) Projekt pod pracovním názvem "Vyosení Mohelnice" by měl rozjet fungování Pirátů v Mohelnici a okolí.
Povědomí a osobní zkušenost s Piráty. Nevím dopředu jak to bude fungovat. Mohu pro to jen vytvořit podmínky, ani ty nejsem teď schopen přesně popsat a definovat. V Mohelnici jsem vyrostl a mám tam přátele, se kterými jsem prožil mnoho let. Vyberu některé z nich a vytvořím organizační tým dobrovolníků.
b)Přítomnost Pirátských akcí je sama o sobě veřejně prospěšná, navíc, na akci(e) budou navázány lokální služby, dodavatelé, etc. Současně hodlám zjistit, co je v Mohelnici právě teď aktuální, na co bychom se mohli zaměřit. Momentálně v Mohelnici nefunguje žádné MS (to je především důvod, proč projekt směřuji tam), ale jsou zde z jedné strany Piráti ze Šumperka, Zábřeh se začíná aktivovat, z druhé strany z Olomouce. Zjistím neprodleně, jaká veřejně prospěšná činnost je v dané lokalitě smysluplná a žádoucí.
c)Tomáš Svoboda pod záštitou KS Olomoucký kraj, též zmínění přátelé z Mohelnice i z Olomouce.
d)Jedná se o pronájem baru Za starých časů v Mohelnici https://www.facebook.com/zastarychcasu/ , kde již tradičně fungují koncerty (zimní sezona). V letní sezoně pak pronájem podia na hřišti v Moravičanech, kde se pořádají akce, např https://www.facebook.com/bikeparkcrazyjump/ pronájem ozvučení, prostoru, náklady na cestovné kapelám, plus odměna za nespolupráci s OSA. (/Punkieho nápad/ na marketing materiálech bude uvedeno, že pokud kapela není na seznamu OSA, dostane, řekněme 1000,- odměnu. Bude-li třeba, dodám více podkladů.
Ideálním způsobem též vymyslím/zjistím, který propagační materiál Pirátské strany by bylo dobré využít pro přímou komunikaci s účastníky. (náramky při vstupu, leták do ruky, brožura s programem, lokální Pirátské listy, a další). Detaily se doladí v čase, s ohledem na možnosti, samozřejmě.
Hodlám též brát v úvahu hospodárnost celého projektu. Moje partnerka je mimochodem velmi schopná finanční projektová manažerka a poradkyně (Hnutí Duha, Arpok a mnoho dalších).
e)Termín zahájení - únor 2018. Akce v podniku Za starých časů proběhne po novém roce, pro jistotu píšu únor. Ukončení projektu - konec roku 2018. Pokud by rozpočet dovolil, teoreticky i prakticky by se mohlo ještě něco podniknout před vánocemi 2018. Projekt by tedy byl rozdělen na dva/tři úseky: Chladné měsíce začátku roku v baru, max dvě kapely, nebo kapela a přednáška. Léto 2018 OpenAir, v Moravičanech, konec 2018 opět bar. Předpokládaný celkový čas dobrovolnické práce - max. 150 hodin.
g) finanční podmínky projektu: orientační rozpočet projektu- 10.000,- akce v podniku Za starých časů (začátek 2018), cesťáky kapelám, odměna, tombola. 50-70.000,- letní akce, pronájmy, doprava, marketing, kapely, etc. S jiným zdrojem financování se nepočítá, s vyplacenou odměnou dobrovolníkům/řešiteli se nepočítá.
Přátelé, jak jsem uvedl výše, jen jsem si text ve formuláři odložil se záměrem editovat, což aplikace neumožňuje, ve smyslu vrátím se do formuláře. Proto zde uvádím lépe promyšlenou finanční částku: Minimum 60.000,- max 80.000,- Pokud zbudou peníze z jarní akce v baru letního OpenAir, bude možno udělat ještě podzimní, předvánoční Vyosení. Pokud i poté zbudou peníze, bude s nimi naloženo patřičně.
h) Výsledek projektu bude upřesněn: Řádným vyúčtováním nákladů, veřejnými odkazy na akce, fotodokumentací, textovou dokumentací.
Snad to jako hrubý nástin stačí. Jsem samozřejmě schopen a ochoten na vyžádání dodat doplňující informace, bude-li to třeba. Nápad se každou hodinou rozrůstá a mění, vybrušuje. :)
PS: „Já si myslím, že kultura velice upadá, protože když si vezmu, já se v kultuře pohybuju přes dvacet let, tak se dříve dělalo spoustu akcí. Dneska to velice upadá.“
Díky. :)
Tomáš Svoboda
mobil 733252652,
tomas.svoboda@pirati.cz