Akce
Dlouhodobý úkol #8612
uzavřenýOdpovídání na FB a Twitter dotazy, emailové dotazy
% Hotovo:
0%
Smlouva:
Popis
Komunikaci strany na venek vedou přes email, FB a další pověření lidé.
Pro podporu jejich činnosti by bylo vhodné nasadit jeden nástroj
napojený na spravované komunikační kanály, který umožní přiřazování
dotazů konkrétním odpovídajícím, zobrazení historie i zástupnost
při odpovídání.
Problém se dělí na dvě části: odpovídání a hledání informací.
Knowledge base se navrhuje:
- formou StackOverflow, např. jako https://together.jolla.com
Odpovídání na dotazy:
- bude vyhovovat https://zammad.org/screenshots ?
- prověřit bezpečnost řešení
Akce
#1
Aktualizováno uživatelem Jitka Novotná před téměř 7 roky(ů)
Koncepci toho řeší Michal Zdeněk Zachar.
Akce
#2
Aktualizováno uživatelem Martin Rejman před téměř 7 roky(ů)
- Přiřazeno nastaven na Martin Rejman
Máme testovací instanci, kde je možno zatím ozkoušet emailovou integraci.
Akce
#3
Aktualizováno uživatelem Martin Rejman před více než 6 roky(ů)
Je nějaký názorový posun? Pokud nikoliv, použití Zammad tedy zrušíme.
Akce
#4
Aktualizováno uživatelem Martin Rejman před více než 5 roky(ů)
- Stav změněn z V řešení (diskutuje se) na Dokončen
Žádný posun není, bude případně řešeno, pokud téma někdo otevře.
Akce
#5
Aktualizováno uživatelem Jan Hamal Dvořák před více než 4 roky(ů)
- Projekt změněn z 124 na Technické oddělení
Akce