Projekt

Obecné

Profil

Podání #6776

uzavřený

Nasazení CRM

Přidáno uživatelem Jakub Michálek před více než 7 roky(ů). Aktualizováno před více než 6 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
Kategorie:
-
Začátek:
23.06.2017
Uzavřít do:
% Hotovo:

0%

Odhadovaná doba:

Popis

Navrhuji na základě dokumentu následující rozhodnutí:

Technický odbor

  1. rozhoduje dne ........ o nasazení open source civiCRM
  2. souhlasí s náklady na záměr do 10 tisíc korun ročně.

Následně - po schválení RP - bude objednán hosting.

Aktualizováno uživatelem Stanislav Štipl před více než 7 roky(ů)

S tím hostingem to není moc dobrý nápad. Ani v nejmenším nejde o cenu, ale o to, abychom měli systém a data pod kontrolou. Není problém nasadit CivicCRM u nás.

Aktualizováno uživatelem Martin Kučera před více než 7 roky(ů)

A další důvod je potřeba pravidelného spouštění našich vlastních skriptů (nebo by nám to na tom cizím hostingu dovolili?). Protože po nasazení CiviCRM by se do něj překlopila současná pomocná evidence členů a příznivců a tudíž potřebujeme zmodifikovat i současnou automatizaci kolem členských příspěvků (což doufám nebude takový problém, jen si prostě ty skripty budou tahat potřebné údaje z databáze civiCRM). Jinak bychom se vrátili o víc než rok zpátky.

Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před více než 7 roky(ů)

S tím hostingem to není moc dobrý nápad. Ani v nejmenším nejde o cenu, ale o to, abychom měli systém a data pod kontrolou. Není problém nasadit CivicCRM u nás.

Ale klíčová otázka je, jestli je technický odbor schopen zajistit, že bude aplikace dobře, rychle a bezpečně fungovat. Nechci riskovat, že to dopadne jako wiki, která je roky neaktualizovaná a neuvěřitelně pomalá (načtení stránky trvá cca 60 sekund). Upřímně řečeno taková kontrola je mi na nic. Je toto technický odbor schopen zaručit? Protože pokud ne, je opravdu lepší to svěřit dodavateli (který má pochopitelně NDA stejně jako členové), který má expertní odbornost ve správě této aplikace.

A další důvod je potřeba pravidelného spouštění našich vlastních skriptů (nebo by nám to na tom cizím hostingu dovolili?). Protože po nasazení CiviCRM by se do něj překlopila současná pomocná evidence členů a příznivců a tudíž potřebujeme zmodifikovat i současnou automatizaci kolem členských příspěvků (což doufám nebude takový problém, jen si prostě ty skripty budou tahat potřebné údaje z databáze civiCRM). Jinak bychom se vrátili o víc než rok zpátky.

CiviCRM umožňuje naše současné skripty nahradit vlastními interní pravidly, pokud vím.

Aktualizováno uživatelem Anonymní před více než 7 roky(ů)

Nechci riskovat, že to dopadne jako wiki, která je roky neaktualizovaná a neuvěřitelně pomalá (načtení stránky trvá cca 60 sekund).

Tak proc neumoznite dobrovolnikum (ja se hlasim) se o ni starat?

Nabizim se od zacatku i na to CiviCRM.

Aktualizováno uživatelem Martin Kučera před více než 7 roky(ů)

Jakub Michálek napsal:

CiviCRM umožňuje naše současné skripty nahradit vlastními interní pravidly, pokud vím.

Jenže "pokud vím" nestačí, musíme mít jistotu (protože jinak skončíme tam, kde jsme byli a kam se vracet rozhodně nechceme).

  • Bude umět načíst platbu z FIO, spárovat ji s členem a inkremetovat datum kdy má zaplatit příště?
  • Bude umět členovi před splatností příspěvku poslat personalizovaný mail s jeho platebními údaji?
  • Bude umět každému PKS poslat mail se seznamem členů kraje majících víc než 14 dní po splatnosti, s jejich platebními údaji a telefonickými kontakty (a opakovat to každou středu a neděli až do zaplacení nebo vyřazení)? Protože všechno tohle (a nejen to) se aktuálně automaticky děje.

Aktualizováno uživatelem Stanislav Štipl před více než 7 roky(ů)

Nejde srovnávat historickou zátěž v podobě Dokuwiki s nasazením a integrací nového systému. Nevidím důvod, proč by to TO neměl zvládnout. Navíc, jak Martin ukazuje na konkrétním příkladu, důležité není jen nasazení systému, ale jeho integrace. Ta nemusí být v případě hostingu vůbec možná.

Aktualizováno uživatelem Martin Rejman před téměř 7 roky(ů)

  • Stav změněn z Nový na V řešení (diskutuje se)

Aktualizováno uživatelem Martin Rejman před více než 6 roky(ů)

  • Stav změněn z V řešení (diskutuje se) na Dokončen

Nasazení CRM bude řešeno v rámci dodávky nového SW (Redmine, Jira, či další ... )

Také k dispozici: Atom PDF