Projekt

Obecné

Profil

Podání #6522

uzavřený

Akceptace strategie kampaně

Přidáno uživatelem Stepan Strebl před téměř 7 roky(ů). Aktualizováno před téměř 7 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
-
Začátek:
26.05.2017
Uzavřít do:
% Hotovo:

0%

Odhadovaná doba:

Popis

Volební výbor vyhodnotil část "dodávka strategie" Jakuba Horáka z úkolu spolutvůrce strategie pirátské kampaně a tuto akceptoval jako předanou.
Jakubu Horákovi tímto vznikl nárok na honorář dle sepsané smlouvy. Následuje režim realizace kampaně a její konzultace pro a) online, b) dodávku kampaně do krajů a eventy c) fáze kampaně po prázdninách.

Dodávka splňuje požadavky dle výběrového řízení, tj.,

Forma spolupráce:
Propojení s pirátským volebním týmem
Očekáváme intenzivní spolupráci Pirátů s vítězem výběrového řízení
Dokončení úvodního balíku dokumentů požadujeme během jednoho měsíce

Získání znalosti o cílových skupinách:
Systematická definice cílových skupin, definice potřeb, určení komunikačních kanálů, velikost skupiny
Měřitelné indikátory (KPI), které umožní průběžně ověřovat, že kampaň funguje (KPI je měřené na úrovni online kampaně týmem AdHAcekrs)
Volební potenciál Pirátů v rámci cílových skupin, plus co je v pirátském programu pro ně relevantní
Co aktivizuje skupinu z našeho programu/činnosti – co je pro ně klíčové
Způsob komunikace na určené skupiny – message, tonalita
Strategie kampaně v čase (kampaň na umístění v průzkumech v létě, ostrá kampaň na volby)
Určení cílů a konverzí a jejich měření v součinnosti s Piráty
Doporučení v rámci onlinu, outdooru, dobrovolnické kampaně, PR (probíhá průběžně po celou dobu komunikace)
Zadání pro kreativní koncept kampaně
Návrh message kampaně podložený programem a daty
Časový plán kampaně
Zadání pro sociologický výzkum

Sumarizace strategie byla zaslána všem členům Pirátské strany.

Během přípravy kampaně i samotného spuštění se Volební výbor spolu s dalšími setkal na řadě workshopů s Jakubem Horákem, který se aktivně podílel i na dílčích částech výzkumu, výběrových řízení pro online i kreativu včetně tvorby a exekuce mircrosite i kampaně a jejich změn.

Průběžně denně aktivně využíváme konzultace a ladění dynamické části strategie.

Díky Jakubovu pojetí angažování "dobrovolníků" i jeho samotného nad rámec jeho smluvních povinností velmi oceňujeme spolupráci s lidmi, které do týmu přivedl. Patří mezi ně např. Josef Havelka (konzultace v oblasti marketingu, analýza brandu a identifikace témat), Jaroslav Cír (analytik, řádově nejnižší dodávka řešení analýzy skupin a témat - bariéry a motivace), Karolína Sadílková (PR specialistka) a další.
Spolupráci hodnotíme velmi pozitivně a těšíme se na její plodné pokračování, dle plánu.

Hlasování o akceptaci dodávky strategie
Volební výbor tímto hlasuje o akceptaci dodané strategie:


Související úkoly

související s finanční tým - Podání #6556: FO 338, 339/2017 Stratég, autorská odměna, konzultace 04/2017DokončenPetra Smutná30.05.2017

Akce

Aktualizováno uživatelem Ivan Bartoš před téměř 7 roky(ů)

Hlasuji PRO akceptaci a souhlasím se zdůvodněním, keré vyplynulo z konsensuálního hodnocení této fáze boje o Sněmovnu.

Aktualizováno uživatelem Mikuláš Ferjenčík před téměř 7 roky(ů)

Souhlasím

Aktualizováno uživatelem Jan Lipavský před téměř 7 roky(ů)

hlasuji pro

Aktualizováno uživatelem Tobias Esner před téměř 7 roky(ů)

smlouva zde
https://smlouvy.pirati.cz/smlouvy/2017/03/31/autorska-smlouva-horak/

a je zde i nadpoloviční počet souhlasů, možno proplatit.

Aktualizováno uživatelem Tobias Esner před téměř 7 roky(ů)

  • související s Podání #6556: FO 338, 339/2017 Stratég, autorská odměna, konzultace 04/2017 přidán

Aktualizováno uživatelem Martin Jiránek před téměř 7 roky(ů)

Souhlasím

Aktualizováno uživatelem Anonymní před téměř 7 roky(ů)

Kde je ta strategie?

Aktualizováno uživatelem Elizabet Kovaceva před téměř 7 roky(ů)

  • Stav změněn z Nový na Dokončen

Se svolenim Stepana Strebla uzaviram.

Také k dispozici: Atom PDF