Projekt

Obecné

Profil

Podání #6125

Výjimky pro volební rozpočet

Přidáno uživatelem Vojtěch Pikal před více než 2 roky. Aktualizováno před více než 1 rok.

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
Kontrolní komise
Cílová verze:
-
Začátek:
23.04.2017
Uzavřít do:
% Hotovo:

100%

Odhadovaná doba:

Popis

Vážená kontrolní komise,

v rámci schválení volebního rozpočtu byla schválena řada výjime, kdy výběrové řízení nemá smysl.

Konkrétně:

  • Dodavatelé s monopolním postavením(online reklama na Facebooku, Google, Youtube, Seznam.cz, LinkedIn, ...)
  • Outdorové plochy (při potřebě konkrétní plochy)
  • Nákup inzerce v tisku (potřeba konkrétní cílové skupiny)
  • V případě že dodavatel je Unikátní (služba dodávaná v nadstandartní kvalitě výrazně pod běžnou cenou) nebo poskytuje velmi diferencovanou službu nebo produkt kde nelze objektivně nastavit kritéria. (V takovém případě je třeba udělat poptávkové řízení s oslovením minimálně tří dodavatelů.) Použití takovéto výjimky je třeba v konkrétním případě nahlásit kontrolní komisi.

(Zvýraznění moje.)

Výjimky jsou takto schváleny ale jejich použití je stále třeba hlásit kontrolní komisi. Zároveň je v plánu schválit speciální pravidla "poptávkového výběrového řízeni", pravděpodobně společně s nějakými drobnými změnami Pravidel hospodaření.

Prosím o vzetí na vědomí


Související úkoly

související s Republikový výbor - Návrh #6026: Schválení volebního rozpočtu a zámerůDokončen2017-04-112017-04-28

Historie

#1 Aktualizováno uživatelem Rostislav Řeha před více než 2 roky

  • Stav změněn z Nový na V řešení (diskutuje se)
  • Přiřazeno nastaven na Kontrolní komise

Dekuji za informovani, cenim si toho, ale moc nechapu prakticke pouziti tohoto schvaleni, v konkretnich zamerech (ve vetsine) bude stejne potreba schvalovat znovu. RV nema v pravomoci vykladat predpis (co ma nebo nema smysl), to muze jen RK. A RV nemuze davat "bianko sek" na vsechno, co by vyhovelo temto citacim, jsou prilis siroke, musi posuzovat kazdy zamer, je za kazdy z nich odpovedna (samozrjeme pokud je nad 50.000 Kc).
Konkretne:

  • monopolni postaveni - obecne souhlas, prakticky je potreba ke konkretnimu zameru dolozit, ze takovou potrebu mame (samozrjeme ne KK, nam staci oznamit, ale RV ke schvaleni)
  • outdoorove plochy - schvalit RV konkretni plochu, zduvodnit cim je vyjimecna.
  • inzerce v tisku - opet je potreba dolozit, ze konkretni tisk oslovuje nejak unikatne konkretni cilovou skupinu a RV musi schvalit pouziti.
  • k tomu poslednimu se nechci vyjadrovat, protoze tohle nase predpisy vubec neznaji. Budeme posuzovat kazdy pripad oddelene.

#2 Aktualizováno uživatelem Alexandr Mansurov před více než 2 roky

  • související s Návrh #6026: Schválení volebního rozpočtu a zámerů přidán

#3 Aktualizováno uživatelem Rostislav Řeha před více než 1 rok

  • % Hotovo změněn z 0 na 100

RV upravilo predpis hospodareni.

#4 Aktualizováno uživatelem Rostislav Řeha před více než 1 rok

  • Stav změněn z V řešení (diskutuje se) na Dokončen

Také k dispozici: Atom PDF