Projekt

Obecné

Profil

Podání #5571

uzavřený

FO 65/2017

Přidáno uživatelem Jakub Vrzala před asi 7 roky(ů). Aktualizováno před asi 7 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Urgentní
Přiřazeno:
Kategorie:
-
Začátek:
27.02.2017
Uzavřít do:
% Hotovo:

100%

Odhadovaná doba:

Popis

Ahoj, žádám o proplacení.

https://www.pirati.cz/fo/vydaje/fo_65_2017


Soubory

Aktualizováno uživatelem Jan Novák před asi 7 roky(ů)

Souhlasím.

Aktualizováno uživatelem Anonymní před asi 7 roky(ů)

Chybi odkaz na usneseni vysilajici organu.
Chybi podpis hospodare.
Standardni cena v nedeli rano je 103 Kc.
V nedeli odpoledne 193 Kc.

Aktualizováno uživatelem Tobias Esner před asi 7 roky(ů)

ty ovažuješ cenu dnes vyhlášenou na den 5/3 jako standartní?

copak RJ neupravuje ceny stejně jako ČD kdy záleží jak dlouho před cestou si jízdenku kupuješ?

vážně?
Dolož své tvrzení, že v den jízdy a v den a hodinu nákupu, mohl na tentýž vlak koupit jízdenku levnější

Aktualizováno uživatelem Anonymní před asi 7 roky(ů)

ty ovažuješ cenu dnes vyhlášenou na den 5/3 jako standartní?

Ano povazuji, protoze je to stejny den v tydnu.

copak RJ neupravuje ceny stejně jako ČD kdy záleží jak dlouho před cestou si jízdenku kupuješ?

Ne neupravuje, jenom se cena v pripade vlakovych spoju lisi dle casu a dne v tydnu.

Dolož své tvrzení, že v den jízdy a v den a hodinu nákupu, mohl na tentýž vlak koupit jízdenku levnější

Prave jsem dolozil. Pokud nemohl koupit levnejsi, mohl to dokazat screenshotem on.

Aktualizováno uživatelem Jakub Vrzala před asi 7 roky(ů)

Pokud jsou dané místenky vyprodány, máme tedy jet jakým způsobem? Vyhlašovat standartní cenu je holý nesmysl.

Aktualizováno uživatelem Anonymní před asi 7 roky(ů)

Udelat screenshot a nechat si od hospodare schvalit drazsi jizdenku, predpisy na to pamatuji.

Aktualizováno uživatelem Tobias Esner před asi 7 roky(ů)

Nic méně hospodář s tím souhlasil, takže to jde na jeho hlavu....

Aktualizováno uživatelem Anonymní před asi 7 roky(ů)

Je to na jeho hlavu, ale dbat na dodrzovani vyhlasky je povinnosti jak hospodare, tak FO. Tedy je to i na hlavu toho, kdo to proplati.

Aktualizováno uživatelem Anonymní před asi 7 roky(ů)

Resp. proplacenim se odpovednost presunuje prave na FO, hospodar uz je z toho v te chvili venku.

Aktualizováno uživatelem Jan Novák před asi 7 roky(ů)

Vedoucí Personálního odboru shodou okolností v Olomouci tři roky studuje a jezdí přes Prahu převážně s regiojetem. Cena se odvíjí ode dne, času a naplněnosti vlaku. Tato cena je vporadku. Takže prosím o to, aby byl cestovní doklad, který jsem schválil a je naprosto vporadku proplatit. Lukáše prosím, aby neplytval energií na těchto banálnostech a věnoval svůj drahocenný čas něčemu konstruktivnějšímu a užitečnějšímu. :)

Aktualizováno uživatelem Anonymní před asi 7 roky(ů)

Cena ve vlaku Regiojet se odviji pouze podle dne v tydnu a casu. Takze cena neni v poradku.

Aktualizováno uživatelem Jan Novák před asi 7 roky(ů)

Můžeme se - do hajzlu - už začít chovat jako lidi a ne jako zpikovaný roboti?

Vezmu to popořadě:

1) Žádný z dopravců nezveřejňuje přesně svoji metodiku výpočtu ceny. Není tedy možné tvrdit to co tvrdí Lukáš Nový. můžeme se na základě dlouhodobých pozorování pokoušet odhadovat a to:

2) Z dlouhodobého sledování lze vyzjistit, že se jedná o kombinaci od času, naplněnosti, vlaku a dne.
Tzn.: už se mi stalo, že jsem ve stejný čas a den v týdnu jel za jinou cenu a ne jednou. Je naprosto běžné, že cena stoupá s naplněností vlaku.

3) Zohlednují se další věci, jako třeba lokální akce, či podobně. Prostě když o něčem vědí, že se jim vlak naplní tak jako tak, tak je prostě dražší.

Jednoduše - Regiojet se chová velmi podle trhu a napsat "Cena ve vlaku Regiojet se odviji pouze podle dne v tydnu a casu." ukazuje nepochopení propracovanosti tržního modelu této společnosti.
Za tím si stojím. Lukáš Nový jezdí tři týdny do Olomouce za exotickými dobrodružstvími a je z něj expert na cenu jízdenky. Fakt že jo, achjo. Hlavně, že všemu rozumí nejlíp.

Taky bych chtěl zdůraznit další okolnosti: Hlavně jsme lidi, a já věřím, že Pirátská strana chce být stranou slušných a ohleduplných lidí. Máme nějaké vnitřní předpisy a vyhlášky. Existuje i něco jako duch zákona (doporučím si tu knížku přečíst), tedy to "jak to bylo myšleno" a mělo by se na to ohlížet při rozhodování. Není možné jen napsat "cena obvyklá je ta a ta, takže za víc se jezdit nebude" (což je nesmysl většinu vlaků na této trase provozují ČD jejichž cena je cca 200 za jednu jízdu), musíme přihlížet i k dalším věcem. Například k tomu, že školení začínalo v 10:00, vlak RegioJetu oficiálně přijížídí v 9:59 (chceme, aby naši placení lidi chodili na školení pozdě?), či o víc jak hodinu dřív (chceme nutit naše lidi, aby jezdili kvůli pár desítkám korun o hodiny dříve?).
Nikdo z nás neví kolik byla na této trase reálně cena v době kdy bylo jasné, že se daná osoba vydá na cestu (tedy nevíme a nemůžeme dokázat jaká cena byla - dle imbecilně napsaného předpisu - cena nejhospodárnější). Nemůžeme ani vědět jaká v tu dobu byla naplněnost vlaku (od které se prostě cena v některých intervalech odvíjí, ať si Lukáš Nový myslí co chce). Dokonce ani nevíme jestli byl vlak plný, tudíž třeba ani nebylo možné nastoupit jízdu nejlevnější variantou.

Mimochodem zcela na rovinu: Pokud by se stalo, že vyhraje pohled Lukáše Nového a svoje placené zaměstnance/dodavatele by jsme nutili jet tím nejlevnějším, i když by to znamenalo jet třeba o několik hodin dřív a stepovat pak na místě určení, tak dopředu upozorňuji, že jim každé to čekání jako vedoucí proplatím (a ještě jim řeknu ať jsi jdou na kafe a koláč, či na jídlo a vemou účenku, kterou taky proplatím, protože za to minimum co dostávají si takovouhle šikanu nezaslouží ani omylem) a stranu to bude stát mnohem více než ušetří na jízdence. Zde také upozorňuji, že sice část výkonu své funknce dělám formou dobrovolničení (tzn. ač na to mám právo, tak si ten čas nevykazuji), ovšem Lukáše Nového od této chvíle vykazuji do minuty, protože je to ta nejhorší část na výkonu funkce vedoucího PO.

Na závěr dodám, že hospodárnost je na hospodáři. Hospodář PO jsem já - a s přihlédnutím k tomu, že Lukášovo tvrzení je neprůkazné i šikanózní, a k tomu, že se jedná o placené lidi, tedy o lidi, kterým platíme za čas strávený pro piráty (a protože se ke svým placeným lidem chováme slušně, tak jim platíme i dobu kterou stráví při cestě) není rozhodující jen cena cesty, ale i to jak dlouho trvá a tedy kolik peněz platíme od chvíle kdy nastoupí do vlaku/autobusu/auta na začátku cesty do chvíle kdy s výkonem své práce skončí. Vedoucí FO má samozřejmě právo veta, pokud ho ovšem nehodlá využít, tak prosím o proplacení.

(Lukáši, to je dohromady 45 minut jen na tomhle vlákně ;) )

Aktualizováno uživatelem Tobias Esner před asi 7 roky(ů)

i cd je levnější v základní cenně :(

Aktualizováno uživatelem Tobias Esner před asi 7 roky(ů)

uděluji varování Janu Novákovi za opakované vulgarity a předávám AO k řešení

Aktualizováno uživatelem Janek Wagner před asi 7 roky(ů)

Opravdu velmi nerad se vkládám do tohoto vlákna, ale rád bych Jana Nováka upozornil na to, že Jakub Vrzala své služby fakturuje, tedy se na něj nevztahují žádné výhody vyplývající ze zaměstnaneckého poměru, tedy ani stravné a dokonce ani ustanovení našich předpisů o pracovních cestách. Čili proplacení jízdenky tímto způsobem je podle mého soudu nelegální. Jízdné by mělo být součástí fakturace a to pouze tehdy, zda je toto dohodnuto v příkazní smlouvě, což bohužel není.

Aktualizováno uživatelem Tobias Esner před asi 7 roky(ů)

Takže,

navrhuji následující postup:
Cestovné všem proplatit, tak jak jej požadují, jelikož jednali dle instrukcí vedoucího PO, i když proti předpisům strany, ale jednali v dobré víře splnit úkol zadaný jejich přímím nadřízeným/zadavatelem.
V druhém kroku informovat KK, že vedoucí PO - hospodář - jednal nehospodárně, tím že nepoučil své podřízené/dodavatele o tom jak mají postupovat a eventuálně po něm vymáhat náhradu škody
A ve třetím kroku všem KoDo vysvětlit, jak mají příště postupovat. Pokud není toho schopen pro neznalost (jak několikrát bývalý člen KK a v současnosti vedoucí PO před koordinátory na školení k předpisům podotkl) poučím je klidně já, zítra vyparcuji návod který jim rozešlu.
A veškeré další cestovní náhrady budou ze strany FO propláceny pouze po dodržení platných předpisů strany. Chápu, že je to pro koordinátory byrokratická práce navíc,ale stále e nutné se chovat hospodárně. Pokud to požadujeme po státní správě, musíme jít příkladem.

Jsem totiž striktně proti tomu, aby kvůli chybě vedoucího, byli biti koordinátoři. I když neznalost zákona neomlouvá za hospodárné hospodaření je odpovědný hospodář. Koordinátoři splnili příkaz vedoucího PO. To že ten příkaz nebyl dokonalý a i přesto hospodář dal souhlas k proplacení je věcí posouzení KK.

Aktualizováno uživatelem Tobias Esner před asi 7 roky(ů)

Janek Wagner napsal:

Opravdu velmi nerad se vkládám do tohoto vlákna, ale rád bych Jana Nováka upozornil na to, že Jakub Vrzala své služby fakturuje, tedy se na něj nevztahují žádné výhody vyplývající ze zaměstnaneckého poměru, tedy ani stravné a dokonce ani ustanovení našich předpisů o pracovních cestách. Čili proplacení jízdenky tímto způsobem je podle mého soudu nelegální. Jízdné by mělo být součástí fakturace a to pouze tehdy, zda je toto dohodnuto v příkazní smlouvě, což bohužel není.

Ahoj Janku, tak nějak s tebou souhlasím, ikdyž...

Každopádně máš pravdu v tom, že je potřeba systém cestovného nějakým způsobem obměnit. zatm se cestovné proplácívšem, ale ti co jdou na příkazní smlouvu, by opravdu měli cstovné řešit jiným způsobem.

dobrý podnět na zvážení a na změnu v předpisu
Děkuju

Aktualizováno uživatelem Jan Novák před asi 7 roky(ů)

Tak jsem to probral s vedoucím Do i samotným Jakubem. Došli jsme k tomu, že Jakubovi bude proplacena cena u ČD což je 220 jedna jízda.

Aktualizováno uživatelem Jan Novák před asi 7 roky(ů)

Vedoucím FO.

Aktualizováno uživatelem Anonymní před asi 7 roky(ů)

Chápu, že je to pro koordinátory byrokratická práce navíc,ale stále e nutné se chovat hospodárně.

Jaka zatez, to je vsechno prece starost hospodare. A mimochodem, jestli to proplatite nekomu, kdo pro nas dela na fakturu, tak je to jasnej schwarz-system a bude pruser.

Aktualizováno uživatelem Tobias Esner před asi 7 roky(ů)

Lukáš Nový napsal:

Chápu, že je to pro koordinátory byrokratická práce navíc,ale stále e nutné se chovat hospodárně.

Jaka zatez, to je vsechno prece starost hospodare. A mimochodem, jestli to proplatite nekomu, kdo pro nas dela na fakturu, tak je to jasnej schwarz-system a bude pruser.

přečti si občanskej zákoník

Aktualizováno uživatelem Martin Kučera před asi 7 roky(ů)

Odstraněn totální (a navíc útočný) OT Lukáše Nového v původní poznámce 21. (Proč to redmine přečíslovává netuším.)

Aktualizováno uživatelem Tobias Esner před asi 7 roky(ů)

nehledě na to, že už se na tom pracuje
Fakt Lukáši, nevím jak Ti to říct,

ano máme ve spoustě věcí bordle a snažíme se ho dávat postupně do kupy, vím že ve spoustě věcí máš pravdu, ale zkus nás nechat chvíli pracovat, já bohužel nemám jenom piráty a nejsem uživatel urychlujících drog, takže mám omezené časové možnosti :'(

A pokud budeš zakaždým prdem psát svoje poznámky, spoustu lidí znechucuješ, já si nejsem vědom toho, že jsem ti něco udělal, a docela si mě podáváš a jediný čeho tím docílíš, že už neskutečně po několikáté vytočíš i mně a na všechno se mužu vysrat.

Bohužel není problémjenom v FO ale i třeba ve vedoucím PO, který nedělá uplně to co by měl a tak jak by měl....
A ja nemám uplně žaludek na to, dávat lidi ke KK i když si to zaslouží. Pořád věřím v nápravu.

Tak Tě prosím, nech nás v klidu pracovat at to mužeme dodělat, už si z FO vyštval dost lidí.

Pokud ses rozhodl udělat všechno proto, aby jsme se do PSP nedostali, myslím že jsi na dobré cestě.

Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před asi 7 roky(ů)

Dodavatel samozřejmě má právo požádat o náhradu nákladů, vyplývá to ze zákona i z § 14 odst. 3 podmínek pro placené úkoly. Komentáře brojící proti proplacení nákladů jsou zcela nemístné a není na místě, aby externí lidé, kteří nejsou členy týmu, nemají potřebné znalosti a naopak šíří dezinformace, zasahovali bezprostředně do jednotlivých podání. Proto prosím, aby byla případně podání převedena na úkoly nebo aby bylo omezeno přispívání jiných osob než podatele.

Aktualizováno uživatelem Anonymní před asi 7 roky(ů)

přečti si občanskej zákoník

Ktery paragraf?

ano máme ve spoustě věcí bordle a snažíme se ho dávat postupně do kupy, vím že ve spoustě věcí máš pravdu, ale zkus nás nechat chvíli pracovat, já bohužel nemám jenom piráty a nejsem uživatel urychlujících drog, takže mám omezené časové možnosti :'(

takovy pristup uz jsem zkousel. kdyby to byla pravda, ze se snazite davat veci do kupy, tak nereknu ani popel, ale tak tomu proste neni. neustale dokola opakujete ty stejne chyby a vztekate se, ze vam stale dokola rikam, ze je to blbe a ze tak takhle to mate udelat spravne. jak hrach na zed hazet. nikdo po tobe nechce, abys delal nad svoje moznosti, vzdyt ja to klidne zvladnu, staci me k tomu pustit.

A pokud budeš zakaždým prdem psát svoje poznámky, spoustu lidí znechucuješ

znechucuji se sami tim, ze odmitaji napravit nejen svoje chyby, ale predevsim svoje chovani a zajistit, aby se chyby neopakovali. to je totiz jediny smysl, nikoliv nekoho drbat za chyby, ale zajistit, aby se neopakovali... release fast, release often1, chyby jsou vitany, ale musi byt opraveny tak, aby se neopakovali.

Bohužel není problémjenom v FO ale i třeba ve vedoucím PO, který nedělá uplně to co by měl a tak jak by měl....
s tim souhlasim, ale v tomhle pohledu proste staci postupovat stejne a on ty chyby proste bude muset prestat delat. naopak, kdyz ho v tom podporujete, tak se nedivte.

A ja nemám uplně žaludek na to, dávat lidi ke KK i když si to zaslouží. Pořád věřím v nápravu.

proto jsem si domluvil s vedoucim FO, ze mohu psat primo do podani a o napravu se snazit primo tady, nikdo nechce nikoho tahat ke KK.

Tak Tě prosím, nech nás v klidu pracovat at to mužeme dodělat, už si z FO vyštval dost lidí.

ne.

Pokud ses rozhodl udělat všechno proto, aby jsme se do PSP nedostali, myslím že jsi na dobré cestě.

to nezalezi na me.

Aktualizováno uživatelem Anonymní před asi 7 roky(ů)

Jakub Michálek napsal:

Dodavatel samozřejmě má právo požádat o náhradu nákladů, vyplývá to ze zákona i z § 14 odst. 3 podmínek pro placené úkoly. Komentáře brojící proti proplacení nákladů jsou zcela nemístné a není na místě, aby externí lidé, kteří nejsou členy týmu, nemají potřebné znalosti a naopak šíří dezinformace, zasahovali bezprostředně do jednotlivých podání. Proto prosím, aby byla případně podání převedena na úkoly nebo aby bylo omezeno přispívání jiných osob než podatele.

pozadat ano, ale bez jakekoliv dohody a schvaleni fakturovat?

Aktualizováno uživatelem Jaromír Beránek před asi 7 roky(ů)

Důrazně se připojuji k Tobiasovi a prosím o klid na práci. Nerozvracíme republiku, nerozpouštíme demokratický řád, všechny transakce je možné bez obtíží ověřit v internetovém bankovnictví. Je velký rozdíl upozorňovat na zjevné chyby, kterých se bohužel všichni ve velké míře dopouštějí (taková činnost je při respektování pravidel slušnosti a věcnosti vítaná), a popotahovat, znejisťovat nebo odrazovat ostatní lidi komentáři, které se opírají o vlastní (namnoze svéráznou) interpretaci vybraných ustanovení pirátských předpisů, které umožňují více výkladů (a umožňovat budou vždy, třebaže budou sebevíc doslovné). Pak jednoduše neuděláme nic...

Aktualizováno uživatelem Anonymní před asi 7 roky(ů)

better safe than sorry.

Aktualizováno uživatelem Janek Wagner před asi 7 roky(ů)

Upozorňuji na znění Jakubem zmíněného § 14 Podmínky pro placené úkoly

§ 14 Právo na odměnu

Dodavateli náleží za řádné splnění úkolů v daném období odměna ujednaná v zadávacím listě. Je-li odměna určena podle času, náleží dodavateli odměna úměrně podle řádně vykázaných hodin.
Odměna je splatná do 3 dnů od ukončení kontroly plnění úkolu.
Sjednaná odměna pokrývá všechna plnění podle této smlouvy, není-li výslovně stanoveno jinak. Jakékoliv jiné náklady spojené s plněním úkolů hradí zadavatel jen za podmínek svých vnitřních předpisů nebo za podmínek výslovně ujed­naných ve smlouvě.

Ve smlouvě nic takového není a jiný vnitřní předpis nic takového neurčuje. Takže Jakube účelově nelži, tvá interpretace "Dodavatel samozřejmě má právo požádat o náhradu nákladů," tam nikde není!

Podávám causu KK.

Varuji vedoucího FO a další participanty na této cause, že v případě proplacení této a podobných částek půjde o trestný čin dle § 220 Porušení povinnosti při správě cizího majetku.

Aktualizováno uživatelem Jakub Vrzala před asi 7 roky(ů)

Dobrý večer při diskuzi,

jsem rád, že mé cestovní náklady ve výši cca 500 jsou natolik atraktivní, že je řeší půl strany. :)

Jen zopakuji to co jinde, fakturuji XY dalším subjektům, o švarc systému se prosím vůbec nebavme, nebo Vás, co tady vypisujete, budu považovat za neschopné mne kontaktovat osobně.

Dále bych velice rád upozornil na to, že znechucujete práci nejenom mně, ale taky ostatním lidem. Jestliže Váš čas stojí tak málo, že jej můžete tratit takto, tak prosím. Můj čas zadarmo není. Buď si tedy tyto věci interně vyřešte mimo toto vlákno, ideálně osobně, nebo je sem nepište. Nejde o faktickou stránku věci ale taky o to, že je tohle Váš interní boj o cokoliv, který se mne netýká.

Všichni koordinátoři dělají svou práci za plat pokladní v Albertu, o Lídlu se ani nebavím, a pouze v dobré víře. Za to očekávají, že všichni, kteří se na jejich součinnosti podílejí, což jsou evidentně dle diskuze všichni členové strany, jim budou k nápomoci a ne k nasrání. Vaše komentáře zde nejsou hodny dospělého člověka a jediné čeho docílí je, že se na provoz a koordinaci strany všichni vykašlou. Lukáše bych upozornil, že svým chováním porušuje, alespoň z mého pohledu, základní Pirátské principy. (krása na nich je to, že si je člověk může vyložit dle svého)

Buď tedy prosím, optimalizujte procesy, vyhoďte ze strany trolly, nebo koordinátory, ale hlavně něco udělejte.

Dobrou noc,

JV

Aktualizováno uživatelem Anonymní před asi 7 roky(ů)

Jen zopakuji to co jinde, fakturuji XY dalším subjektům, o švarc systému se prosím vůbec nebavme, nebo Vás, co tady vypisujete, budu považovat za neschopné mne kontaktovat osobně.

Jiste, XY dalsich, proto jiz na konci unora vystavujete fakturu s poradovym cislem 1 https://www.pirati.cz/_media/fo/vydaje/sest02.pdf a v rijnu to je dokonce cislo 13 https://www.pirati.cz/_media/fo/vydaje/sest05.pdf

Dále bych velice rád upozornil na to, že znechucujete práci nejenom mně, ale taky ostatním lidem. Jestliže Váš čas stojí tak málo, že jej můžete tratit takto, tak prosím. Můj čas zadarmo není. Buď si tedy tyto věci interně vyřešte mimo toto vlákno, ideálně osobně, nebo je sem nepište. Nejde o faktickou stránku věci ale taky o to, že je tohle Váš interní boj o cokoliv, který se mne netýká.

Ja svuj cas neocenuji v penezich, takze mi to za to stoji. A ano, jakozto naseho obchodniho partnera se vas to netyka, je to nase interni vec, tak se do toho, prosim, neplette.

Vaše komentáře zde nejsou hodny dospělého člověka a jediné čeho docílí je, že se na provoz a koordinaci strany všichni vykašlou.

To by bylo nejvic super, protoze prinos stejne neni zadny.

Lukáše bych upozornil, že svým chováním porušuje, alespoň z mého pohledu, základní Pirátské principy. (krása na nich je to, že si je člověk může vyložit dle svého)

Vazne? A ktere konkretne?

Buď tedy prosím, optimalizujte procesy, vyhoďte ze strany trolly, nebo koordinátory, ale hlavně něco udělejte. Dobrou noc.

Dekujeme a tady mas klicenku.

Aktualizováno uživatelem Jakub Vrzala před asi 7 roky(ů)

Dobře. Tak tedy po vašem. Buď se do konce března vyřeší situace s Vaší osobou, nebo skončím já, protože v takovém prostředí se pracovat nedá. Do 31.3. už na Vás reagovat nebudu, chováte se jako lidské dno a já s vámi nebudu ztrácet čas.

Aktualizováno uživatelem Anonymní před asi 7 roky(ů)

A ani ty zakladi Piratske principy se nedozvim?

Aktualizováno uživatelem Petra Smutná před asi 7 roky(ů)

Navrhuji tuto částku proplatit v požadované výši. Následně koordinátory a členy strany poučit, že náklady na jízdné hromadnými prostředky proplácíme v ceně základníno jízdného, a to, i když předloží jízdenku např. z první třídy. Dále je nutné poučit žadatele o proplacení čehokoli, že je nutné naskenovat daňový doklad o pořízení věci/služby, tedy v případě jízdného je to jízdenka, nikoli rezervace.
Je možné upravit nové smlouvy pro IČO tak, aby obsahovaly i položku týkající se proplácení nákladů nad rámec fakturace časové dotace práce? V nejhorší možné variantě vezmu auto a ty smlouvy kodo po republice rozvezu k podpisu, za ten klid to stojí.

Aktualizováno uživatelem Tobias Esner před asi 7 roky(ů)

  • Přiřazeno nastaven na Tobias Esner
  • Stav změněn z Nový na V řešení (diskutuje se)

částka na žádosti bude zkrácena na 2*220 tedy na 440

Aktualizováno uživatelem Tobias Esner před asi 7 roky(ů)

  • Přiřazeno změněn z Tobias Esner na Petra Smutná
  • Stav změněn z V řešení (diskutuje se) na Čeká se na podatele

připraveno k autorizaci

Aktualizováno uživatelem Tobias Esner před asi 7 roky(ů)

  • Priorita změněn z Normální na Urgentní
  • Stav změněn z Čeká se na podatele na Čeká se na řešitele

Aktualizováno uživatelem Petra Smutná před asi 7 roky(ů)

  • % Hotovo změněn z 0 na 100
  • Stav změněn z Čeká se na řešitele na Dokončen

proplaceno 25. 3. 2017

Také k dispozici: Atom PDF