Projekt

Obecné

Profil

Úkol #5366

uzavřený

Dlouhodobý úkol #5365: Hromadné ukoly pro KoDo

Inventarizace účetních dokladů 2016

Přidáno uživatelem Tobias Esner před více než 7 roky(ů). Aktualizováno před více než 6 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
Cílová verze:
-
Začátek:
13.02.2017
Uzavřít do:
17.02.2017
% Hotovo:

0%

Odhadovaná doba:
Typ práce:
Byrokracie
Organizační struktura:
Ne
Smlouva:

Popis

Milí koordinátoři,

na žádost vedoucího FO a souhlasem vedoucího PO se na vás obracíme s tímto úkolem.

Je potřeba z vašich krajů vyptat všechny účetní doklady, které byly proplacené, zejména jízdenky, účtenky a podobné.
Všechny doklady směřujte na Adresu sídla strany.
Prosím, nedávejte doklady nikomu do ruky, buď je posílejte poštou, nebo souhrnně v obálce vložte do poštovní schránky v sídle strany.

Pokud ke každému dokladu doplníte číslo žádosti, bude to neocenitelné plus.
Je opravdu důležité tento ukol splnit co nejdříve, kvuli začátku auditu.

Děkujeme za součínnost


Související úkoly 3 (0 otevřených3 uzavřených)

související s personální odbor - Dlouhodobý úkol #5417: Úkoly pro KoDo - únor 2017Dokončen18.02.2017

Akce
související s MSK Ukoly KoDo - Dlouhodobý úkol #5430: Krajský koordinátor MsKDokončenJakub Dedek

Akce
související s personální odbor - Dlouhodobý úkol #6315: ADMINDokončen

Akce

Aktualizováno uživatelem Anonymní před více než 7 roky(ů)

Ja jenom pripomenu, ze deadline je 15.1., takze kdo z hospodaru ma nejake resty, patri nakopat vite kam.

Aktualizováno uživatelem Jan Novák před více než 7 roky(ů)

Aktualizováno uživatelem Michal Gill před více než 7 roky(ů)

Aktualizováno uživatelem Jan Novák před více než 7 roky(ů)

Ahoj,

Vzhledem k časové náročnosti shánění dokladů (telefony, maily, posílání poštou koordinátorům) navrhuji následující:

Na každé schůzi místního sdružení putují všechny doklady k předsedovi MS nebo jiné určené osobě.

Na každé schůzi krajského sdružení budou všechny doklady z místních sdružení i z krajského sdružení předány koordinátorovi. Zároveň koordinátor všechny požádá, aby dodali doklady, které ještě mají (je jedno za jaké období).

Společně s účetními doklady sbírá koordinátor také přihlášky nových členů ze všech MS a také přihlášky, které mají bývalá předsednictva. Stejně tak sbírá všechny ostatní dokumenty neúčetního charakteru.

Zákon níže:

V ucetnictvi se nevyzaduje prvopis. "Original" je to, co je zauctovano. Napriklad tedy faktura, ktera prisla e-mailem a je vytisknuta. Jedina podminka je, ze se doklad nesmi zauctovat dvakrat. Take teda jeste musi obsahovat nalezitosti dokladu:

zákon č. 563/1991 Sb.

§ 11

Účetní doklady

(1) Účetní doklady jsou průkazné účetní záznamy, které musí obsahovat
a) označení účetního dokladu,
b) obsah účetního případu a jeho účastníky,
c) peněžní částku nebo informaci o ceně za měrnou jednotku a vyjádření množství,
d) okamžik vyhotovení účetního dokladu,
e) okamžik uskutečnění účetního případu, není-li shodný s okamžikem podle písmene d),
f) podpisový záznam podle § 33a odst. 4 osoby odpovědné za účetní případ a podpisový záznam osoby odpovědné za jeho zaúčtování.
Skutečnosti podle písmen a) až f), které se týkají jednoho účetního dokladu, mohou být obsaženy na více účetních záznamech. Skutečnosti podle písmen b) a c) se mohou týkat více účetních případů. Podpisový záznam podle písmene f) může být společný pro více účetních dokladů.

Aktualizováno uživatelem Jan Novák před více než 7 roky(ů)

Aktualizováno uživatelem Jana Koláříková před téměř 7 roky(ů)

  • Stav změněn z Nový na V řešení (diskutuje se)

Aktualizováno uživatelem Jana Koláříková před více než 6 roky(ů)

  • Stav změněn z V řešení (diskutuje se) na Dokončen

Také k dispozici: Atom PDF