Projekt

Obecné

Profil

Úkol #534

uzavřený

Zajistit vybavení pro kancelář č. 240-242, kde bude sídlit Komise pro informatiku

Přidáno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů). Aktualizováno před více než 9 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
Kategorie:
-
Cílová verze:
-
Začátek:
19.12.2014
Uzavřít do:
% Hotovo:

0%

Odhadovaná doba:
Spisová značka:
Pořadí:
Typ práce:
Organizační struktura:
Smlouva:

Popis

Zajistit vybavení pro kancelář č. 240-242, kde bude sídlit Komise pro informatiku

== Potřebné věci do nové kanceláře (240-242)==

1) Příbory
2) Sklenice, hrnky a talíře
3) Kancelářské vybavení, nejméně 2x
4) 2 desktop počítače s veškerou softwarovou výbavou, jako je např. ginis, obis, proxio...
5) tiskárna se skenerem (multifunkční)
6) Zřídit speciální šifrovanou wifi, která bude dostupná pro zastupitele Pirátského klubu
7) Telefon (1)
8) Skartovačka
9) pracovní židle (3)
10) Zrcadlo

a) projektor - pověsit ve směru od okna k slepé stěně v zasedací místnosti
b) flipchart
c) tři pořádné pracovní židle
d) věšák

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)

  • Začátek změněn z 19.12.2014 na 16.12.2014

analýza prostoru, vytvoření seznamu

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)

e-mail Zitě Ševčíkové z odboru OVP, seznam je připraven, hledá se odpovědná osoba, které se bude moci zadat.

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)

  • Začátek změněn z 16.12.2014 na 19.12.2014

Telefonický hovor s paní Zitou Ševčíkovou ohledně vybavení kanceláře.

Bude záležet na tom, kdo bude jejím předsedou a rovněž na tom, kdo bude tuto kancelář vybavovat (jestli odbor OVP nebo odbor INF).

Bude prodiskutováno s Ondřejem Profantem

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)

Kancelářskou techniku komunikovat s paní Pekárkovou Iveta.Pekarkova@praha.eu, linka 2444

Ing. Černý zajistí klíče.

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před asi 10 roky(ů)

Schůzka s P. Maříkem a paní Ivetou Pekárkovou ohledně vybavení kanceláře. Rovněž získány informace ohledně refundací činností členů komise (tj. úkonů zadaných komisí).

  • Komise musí odsouhlasit členům úkol, člen doloží práci na úkolu pomocí výčetky (standardizované) a čestného prohlášení.
  • Členové komise, kteří budou refundování, by si měli pořídit Živnostenský list, aby bylo refundování bezproblematické.
  • Pro zajišťování vybavení naší druhé kanceláře bychom měli mít k dispozici potvrzení předsedy komise, že souhlasí s tím, že přineseme co přineseme.

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před téměř 10 roky(ů)

Žádost paní Soběslavské, abychom celou záležitost zahájili (pan Mařík má dovolenou a odkazuje na paní Soběslavskou) přes osoby, o kterých se ví (Pekárková, Černý aj).

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před téměř 10 roky(ů)

Návštěva pana Černého.

Byli jsme ujištěni, že již byly předány čtyři klíče od místnosti 240-242. Ondřeji Profantovi, panu Nepilovi, O. Felixovi a jedny jsou náhradní.

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před téměř 10 roky(ů)

Přeposlán seznam (na této stránce se nacházející)

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před téměř 10 roky(ů)

Seznam byl zpracován a některé vybavení objednáno. Určité položky vyžadují spolupráci s odborem INF a jiné s panem Kolomným (2440).

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před téměř 10 roky(ů)

Jindřich Jirk a vedoucí odboru Kendík byli informováni ohledně požadavků na vybavení kanceláře, resp. zajištění počítačů a wifi.

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před téměř 10 roky(ů)

Stav k 28. 1. 2015

1) Příbory (zařízeno)
2) Sklenice, hrnky a talíře (zařízeno)
3) Kancelářské vybavení, nejméně 2x (zařízeno)
4) 2 desktop počítače s veškerou softwarovou výbavou, jako je např. ginis, obis, proxio... (zařízeno)
5) tiskárna se skenerem (multifunkční)(zařízeno)
6) Zřídit speciální šifrovanou wifi, která bude dostupná pro zastupitele Pirátského klubu (zařízeno-bude použita magistrátní interní síť)
7) Telefon (bylo přislíbeno zřídit 2 linky) (1)
8) Skartovačka (objednáno, bude do 14 dnů)
9) pracovní židle (3) (jedna chybějící pracovní židle bude pořízena)
10) Zrcadlo

a) projektor - pověsit ve směru od okna k slepé stěně v zasedací místnosti (v řešení)
b) flipchart (zařízeno)
c) tři pořádné pracovní židle
d) věšák

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před téměř 10 roky(ů)

-----Original Message-----
From: Marek Oldřich (MHMP, SLU)
Sent: Wednesday, January 28, 2015 3:47 PM
To: Pekárková Iveta (MHMP, SLU)
Subject: FW: vybavení magistrátu

Dobrý den,

Posílám info k jednotlivým požadavkům.

1) Příbory
- bylo dodáno dne 8.1.2015

2) Sklenice, hrnky a talíře
- bylo dodáno dne 8.1.2015

3) Kancelářské vybavení, nejméně 2x
- bylo vydáno dne 8.1.2015

4) 2 desktop počítače s veškerou softwarovou výbavou, jako je
např. ginis, obis, proxio...
- již dodáno odborem INF

5) tiskárna se skenerem (multifunkční)
- již dodáno odborem INF

6) Zřídit speciální šifrovanou wifi, která bude dostupná pro
zastupitele Pirátského klubu
- zajišťuje odbor INF

7) Telefon (1)
- dodány 2x tel aparát

8) Skartovačka
- objednány (všechny skatovačky již vydány pro RHMP a Výbory) pan Loužek informován osobně

9) pracovní židle (3)
- dodány 2ks židlí na kolečkách

10) Zrcadlo
- 29.1.2015 bude dohodnuto v kanceláři 240. Požadují zrcadlo na zeď. Skladem pouze k vylepení do skříně.

a) projektor - pověsit ve směru od okna k slepé stěně v
zasedací místnosti
- dodán včetně plátna

b) flipchart
- vydán dne 28.1.2015

c) tři pořádné pracovní židle
- dodáno

d) věšák
- dodáno

Marek

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 9 roky(ů)

  • Stav změněn z Nový na Dokončen

Také k dispozici: Atom PDF