Akce
Návrh #4532
otevřenýTestování hesel kampaně na členech
Stav:
Nový
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
-
Cílová verze:
-
Začátek:
07.12.2016
Uzavřít do:
28.02.2017 (více než 7 roky(ů) pozdě)
% Hotovo:
0%
Odhadovaná doba:
Organizační struktura:
Ne
Popis
Ahoj. V kampani je třeba držet se pár výrazů, které se neustále opakují dokud se s nimi neztotožní voliči a nezačnou je sami užívat.
sound bite. Kousavý zvuk, heslo- yes we can, pirát ví. Hlavní heslo které podporuje message celou kampaní.
Nálepka protivníka. Označení protivníka slovem, kterého se štítí. Vzhledem k tomu že se domluvilo užívání negativní kampaně, tak by jsme to měli zvážit.
Například: maturant Chovanec. Krátké, v nejlepším případě rýmované označení (Coca Cola).
Testování na členech by nám mohlo pomoci vyprofilovat finálně užitá hesla do ostré kampaně která se libí, popřípadě je pak zkonzultovat s PR poradci.
Akce
#1
Aktualizováno uživatelem Martin Duška před téměř 8 roky(ů)
- Priorita změněn z Nízká na Normální
Akce