Projekt

Obecné

Profil

Úkol #449

uzavřený

Zajišťování informací pro bookování akcí

Přidáno uživatelem Jan Loužek před více než 9 roky(ů). Aktualizováno před více než 9 roky(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
Kategorie:
-
Cílová verze:
-
Začátek:
27.11.2014
Uzavřít do:
% Hotovo:

0%

Odhadovaná doba:
Spisová značka:
Pořadí:
Typ práce:
Organizační struktura:
Smlouva:

Popis

Byly vyžádány informace ohledně bookování místností v MHMP pro různá zasedání a konference:

===============

  • Místnost 138: Univerzální přístup pro zastupitelskou místnost (4 místa, 1 počítač, tabule)

===============

  • Místnost 135 (25 míst, Malý salonek) - 1. patro
  • Místnost 430 (38+7 míst, Zasedací síň) - 4. patro
  • Místnost 123 (33+7 míst, Tiskové centrum) - 1. patro
  • Místnost ??? (50 míst, Velký radniční klub) - 3. patro
  • Místnost 136 (55 míst, Velký salonek) - 1. patro
  • Místnost ??? (28+30 míst, Nová rada) - 1. patro
  • Místnost 128 (250+50, Velká zasedací síň) - 1. patro

===============

Bookování místností zařizuje pan Černý (2765), nebo paní Dráždilová (2826), kancelář č. 35.
S výjimkou Velké zasedací síně není nikde infrastruktura pro streamování (vše si budeme muset zajistit sami).

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 9 roky(ů)

  • Přiřazeno nastaven na Jan Loužek

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 9 roky(ů)

  • Stav změněn z Nový na Dokončen

Aktualizováno uživatelem Jan Loužek před více než 9 roky(ů)

Dodatek:

Po krátkém jednání s panem Černým bylo zjištěno, že bookovat akce lze na cokoliv, co má souvislost se zastupitelstvem, nikoliv stranou. Tiskové konference jsou v pořádku, jsou-li do rozumné doby, tedy 20-21 hodin večer.

Také k dispozici: Atom PDF