Projekt

Obecné

Profil

Úkol #42599

uzavřený

Transparentní a přehledné výsledky výběrových řízení

Přidáno uživatelem Jiří Vavřina před 10 měsíc(ů). Aktualizováno před 6 měsíc(ů).

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
Cílová verze:
-
Začátek:
18.07.2023
Uzavřít do:
04.08.2023
% Hotovo:

100%

Odhadovaná doba:
Typ práce:
Organizační struktura:
Ne
Smlouva:

Popis

Mílý Personální odbore,
na základě diskuse v různých vláknech na stranických platformách, jako Zulip a Fórum si Vás dovoluji požádat o následující:
Seznam osobnostních výběrových řízení za uplynulých 18 měsíců na pozice vně Pirátské strany, v členění:
Název řízení, řízení konané od-do (může bát jíně od data zveřejnění), počet přihlášených, Co byla kritéria pro vyřazení v prvním kole, kdo je stanovil a rozhodl, počet v druhém kole na pohovor, hodnotící komise, pořadí či výrok komise, a skutečné obsazení postu konkrétní osobou. Nástup dne. Řízení uzavřeno zveřejněním na fóru dne. Soulad mezi řízením a vykonávaným začleněním. Na závěr link na fórum, kde jsou podrobnosti o obsahu. Prosím pečlivě napsat, kdo byl vyřazen z důvodu nevalidní praxe, tedy ne jména, ale důvod nevalidity u uchazečů.
Prosím neváhejte se mě doptat na doplnění, snažil jsem se o dobrý popis, a je možné, že bude třeba konkrétní položky dovysvětlit.
Dovolím si doplnit, že požadovaná data a jejich členění můžou vyvolat irčité napětí, ohledně neveřejnosti. Mám NDA. Bude-li některá datová skupina jevit znaky neveřejnosti, uveďte prosím, která přesně a konkrétně proč.
Potom tedy bych rád požádal o verzi k okamžité transparentní publikaci, ale současně o verzi - k publikaci s výhradou. V případě výhrad prosím pečlivě zdůvodnit řádek po řádku, sloupec po sloupci, buňku po buňce.
Děkuji předem
Jiří Vavřina

Aktualizováno uživatelem Markéta Marková před 10 měsíc(ů)

Jirko, co myslíš pozicemi "vně pirátské strany"?

Uvedu příklad, pomáhali jsme s výběrovým řízením na asistentku institutu π. Data jsou institutu, my jsme to administrativně podpořili. Tak myslím, že není naše povinnost vést podrobnou dokumentaci za PO

Ta pravidla vycházející z vyhlášky k výběrovým řízení chápu jako platná pro výběrová řízení, která jsou na pozice placené ze stranického rozpočtu. Snažíme se je doporučovat i u jiných, ale tam to nelze vymáhat - co třeba vypíšeme EP, tak po nich chceme nějaký závěr, ale nemůžeme je nutit psát takové tabulky jako pozaduješ a dávat nám data. https://wiki.pirati.cz/po/pravidla/vyberka

Mám seznam výběrových řízení, kde je snad vše, co jsme za mého působení vypsali na fóru (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Kg--T3gLbrzrG69y6ioVU7aVFLlRA9qiyA4l8M2IoXI/edit?usp=drivesdk) pak má každé pirátské výběrové řízení své tabulky, protože se to sdílí jen členům komise. Tak logicky nejde tam mít údaje o jiných výběrkách a osobách. A ani by to nebylo funkční mít třeba 50 výběrek v jedné tabulce.

Pokud chceš všechna data o výběrkách "vně pirátské strany" v jedné tabulce, tak to nemáme, často nemáme ani ta data. Třeba mám data na jednoho asistenta Kláry Kocmanové nebo Kuby Michálka, které jsme dělali, ale už nemáme na Olgu, které to pořádal její tým.

Stejně tak kraje - máme data dozorčích rád v Praze, ale nemáme z Hradce Králové, kde si to organizovali sami.

Máme data krajského tajemníka SčK, kde chtěli výběrové řízení dle standardů pro pozice uvnitř strany, ale z jiných krajů to přes nás vůbec nejde. Není to povinnost.

Snažím se tím ilustrovat, že je to velmi rozdílné, kolik my toho v PO o výběrku víme. Protože o interních pozicích víme dle naší povinností snad vše, ale ty vnější záleží vždy na druhé straně (krajský zastupitelský klub, poslanec, městské zastupitelstvo, atp.) - jak moc chtějí naši pomoc.

Aktualizováno uživatelem Jiří Vavřina před 10 měsíc(ů)

Děkuji Markéto za přidané podrobnosti.

Dostal jsem se ještě k další tabulce, těž není úplná.
Zde: [[[https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HlJqDf8TpBQAdNKY0URswRIda12rDkYYIx_RKNNJzaM/edit?usp=sharing]]]

Vyčkám tedy ještě na zodpovězení dalších otázek v podání, a také na aktualizaci obou tabulek. Navrhuju tedy uvedených 18 měsíců k včerejšímu datu zpětně.

Prosím tedy o doplnění záhlaví podání, kdo to má na starost, a doplnění odpovědí na další výše uvedené otázky.

Děkuji moc.
Jirka

Aktualizováno uživatelem Markéta Marková před 10 měsíc(ů)

Ta druhá tabulka není naše, tam nemůžu, a ani nechci, cokoliv doplňovat.

Aktualizováno uživatelem Jana Koláříková před 9 měsíc(ů)

  • Organizační struktura nastaven na Ne
  • Přiřazeno nastaven na Markéta Marková
  • Uzavřít do nastaven na 04.08.2023
  • Fronta změněn z Podání na Úkol

Aktualizováno uživatelem Markéta Marková před 6 měsíc(ů)

  • % Hotovo změněn z 0 na 100
  • Stav změněn z Nový na Dokončen

Také k dispozici: Atom PDF