Akce
Úkol #4255
otevřenýSociologický průzkum
Stav:
Nový
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
-
Cílová verze:
-
Začátek:
26.10.2016
Uzavřít do:
26.11.2016 (více než 8 roky(ů) pozdě)
% Hotovo:
0%
Odhadovaná doba:
20.00hod
Typ práce:
Organizační struktura:
Ne
Smlouva:
Popis
Jako podklad pro ladění prezentace volebního programu a volební kampaně bude sloužit sociologický průzkům, který si objednáme. Je třeba udělat na to výběrové řízení. Cílem bude identifikovat cílové skupiny voličů, zjistit pohled populace na Piráty a procento lidí, kteří nás znají, s čím si nás spojují, jaká témata je zajímají, jaká naše témata u nich rezonují. V rámci strategie se schvaluje záměr ve výši 150 000 Kč. Realizace ihned po schválení republikovým výborem. Na základě výsledků bude upraven program a jeho prezentace, vytvořeny persony a upraveny priority volební kampaně v plánu kampaně.
Související úkoly 2 (1 otevřený — 1 uzavřený)
Akce
#2
Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před asi 8 roky(ů)
- související s Úkol #3390: Statistické a analytické podklady pro tvorbu volebního programu přidán
Akce
#3
Aktualizováno uživatelem Jakub Michálek před asi 8 roky(ů)
- související s Úkol #4274: Prezentace volebního programu - témata, copywriting a hesla přidán
Akce
#4
Aktualizováno uživatelem Martin Rejman před více než 6 roky(ů)
- Cílová verze smazán (
Broušení na Parlament)
Akce