Úkol #42525
uzavřenýZpětná vazba k naloďovacím kampaním
100%
Popis
Ahoj,
dle domluvy na dnešním Jitsi KoKS prosím o sbírání podnětů, zpětné vazby i nápadů k naloďovacím kampaním.
Dle představy MO byste měli zapojit i mediální manažery, probrat to v kraji a zkusit vyhodnotit, co za vás bylo efektivní a co naopak nebylo. Ideálně pokud máte i nějaká data ke konkrétním kampaním nebo jednotlivým postům a aktivitám
Cílem je zjisti, co funguje, co ne a mít nějaké podklady pro plánování další kampaně.
Zapisujte prosím do codi: https://pi2.cz/codinalodovacikampane
Díky,
M.
Aktualizováno uživatelem Hedvika Dřevojánková před více než 1 rok
Předáno, pokud dostanu další info od pks nebo med.spojky, přidám k tomu, co jsem do codimu už zanesla.
Aktualizováno uživatelem Hedvika Dřevojánková před více než 1 rok
Nevim, jestli to není zbytečně složité, ale mohli bychom si začít vest přehled počtu naloděných po proběhnutých kampaní, abychom mohli sledovat co melo jaký efekt?
Aktualizováno uživatelem Robin Beitl před více než 1 rok
KvK - doplněno Karlem Špeciánem - mediální manažer
Aktualizováno uživatelem Markéta Marková před asi 1 rok
- Stav změněn z Nový na Dokončen
- % Hotovo změněn z 0 na 100
Předáno MO.