Projekt

Obecné

Profil

Mediální výstup #41664

uzavřený

Konec zneužívání osobních údajů pro politické reklamy. Europoslanci podpořili revoluční pravidla

Přidáno uživatelem Jaromír Horký před asi 1 rok. Aktualizováno před asi 1 rok.

Stav:
Dokončen
Priorita:
Normální
Přiřazeno:
-
Kategorie:
-
Cílová verze:
-
Začátek:
02.02.2023
Uzavřít do:
% Hotovo:

0%

Odhadovaná doba:

Popis

Podle nových pravidel mohou být osobní údaje použité pro účely cílení pouze pokud k tomu byl dán výslovný souhlas. Naopak nebude možné cílit politické reklamy na základě rasy, etnického původu, náboženského přesvědčení, sexuální orientace, zdravotního stavu nebo politických názorů. Lidé také nově budou vědět jaký subjekt na ně cílí, za kolik peněz a proč.

„Je naprosto nepřijatelné, aby politici v kampaních zneužívali osobní údaje lidí. Cílem nových pravidel je zabránit manipulaci s voliči, kterou usnadňuje velmi úzké cílení. To nejenže přispívá k polarizaci společnosti, ale také narušuje soukromí lidí. S hrdostí mohu říci, že po dnešku jsme o krok blíže ke spravedlivější politické soutěži,” vysvětluje pirátský europoslanec Marcel Kolaja.

Aktualizováno uživatelem Jaromír Horký před asi 1 rok

  • Stav změněn z Nový na Dokončen
  • Tags změněn z piratipracuji, udalost, marcel-kolaja na udalost, marcel-kolaja, piratipracuji

Také k dispozici: Atom PDF